اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

همه تیک‌تاک‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی ناموفق بود

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: امروز دشمن همه تاک تیک‌های خود را علیه کشور ما اجرا کرد اما نتوانست در هیچ‌کدام موفق شود.

همه تیک‌تاک‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی ناموفق بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سردار حسن حکمتیان در جمع مردم دهدشت با بیان این که امروز در جنگ ترکیبی از ‌طرف نظام سلطه قرار گرفته‌ایم اظهار کرد: دشمن طی ۴۳ سال انواع فتنه را بر علیه جمهوری اسلامی اجرا کرد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد افزود: حضرت امام خمینی(ه) در ردای پیامبر آمد و مسیر انقلاب را ریل‌گذاری کرد و قطار انقلاب را به حرکت در آورد.

وی بیان کرد: انقلاب به ثمر نشست و ملت ایران از ظلمات به وادی نور هدایت شدند و بر قله‌های افتخار ندای استقلال، آزادی و عزت را سر دادیم.

حکمتیان گفت: وقتی نظام سلطه دید شعار ما استقلال آزادی است از همان روزهای اول شروع به علیه توطئه و دسیسه علیه نظام کرد و عده‌ای هم در دام دشمن افتادند و بر علیه امام زاویه گرفتند و شخصیت‌های مهم کشور را ترور کردند.

وی افزود: ۱۷ هزار شهید ترور دادیم و این ترورها همچنان ادامه دارد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد  گفت: دشمن، دشمن است فقط تاک‌تیک آن عوض شده است.

حکمتیان هدف امروز دشمن را تجزیه ایران عنوان و با بیان این که گروهک‌های تروریستی تسلیح و آموزش‌دیده ماموریت‌های استکبار را اجرا می‌کنند گفت: آیا متولیان فرهنگی کار خود را درست انجام دادند؟ آیا فساد و ناکارآمدی و بی‌عدالتی در دولت‌ها بوده؟ آیا وقتی رهبر انقلاب فرمودند جنگ ادارکی است و ارزش‌های ما مورد هدف قرار گرفتند همه پای کار آمدیم؟ وقتی رهبر گفتند ناتوی فرهنگی و قتل عام فرهنگی، فرمانده‌هان جنگ نرم چه کار کردند؟

وی با بیان این که امروز دشمن ما را تحریم اقتصادی کرده است گفت: دشمنان ایران همه در جنگ هشت ساله هم به کمک عراق آمدند و این همه شهید و جانباز دادیم حالا چطور این دشمن‌ها مدافع فرزندان جانبازان و شهداء شده‌اند؟

حکمتیان با بیان این که بسیجیان در هر شرایطی از این کشور دفاع می‌کنند گفت: در سازندگی، محرومیت‌زدایی، زلزله، کرونا و سیل این بسیج است که جان خود را تقدیم می‌کند.

وی اظهار کرد: امروز دشمن همه تاک تیک‌های خود را علیه ما اجرا کرد اما نتوانست در هیچ‌کدام موفق شود.

حکمتیان گفت: امروز وحدت و همدلی ما بیش از هر چیز دیگری مهم است و همه جریان‌ها بدانند همه حزب‌الله هستیم و یک دیده‌بان داریم و باید به آن وصل شویم.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول