اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

روسیه خواستار توقف مداخله در امور داخلی ایران و بی ثبات کردن اوضاع در آن کشور است

سفیر و نماینده دائم روسیه گفت: روسیه خواهان توقف مداخله در امور داخلی ایران و بی ثبات کردن اوضاع در آن کشور است. بانیان این اقدام علیه ایران بهتر است بر حل مشکلات خود در حوزه حقوق بشر تمرکز کنند.

روسیه خواستار توقف مداخله در امور داخلی ایران و بی ثبات کردن اوضاع در آن کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر، سفیر و نماینده دائم روسیه در نشست ویژه شورای حقوق بشر، گفت: چنین ابتکاراتی هیچ ربطی به حقوق بشر ندارد و تاثیر معکوس بر ارتقاء حقوق بشر دارد. هدف آنها برچسب زدن و تحت فشار قرار دادن دولت های مستقل به بهانه‌های حقوق بشر است.

وی تاکید کرد: ایران اطلاعات دقیقی در مورد اقدامات خود برای ارتقا و حمایت از حقوق بشر و اجرای تعهدات بین المللی در این زمینه ارائه می دهد. تنها در ماه های اخیر، همکاران ایرانی حدود ۲۰ گزارش مربوط به تحولات دو ماه اخیر را توزیع کرده اند.

سفیر و نماینده دائم روسیه افزود: بانیان این نشست ویژه وظیفه خود می دانند که با ارائه یک قطعنامه سیاسی، زمینه بهم ریختن شرایط داخلی در ایران را فراهم کنند. ایده ایجاد یک هیئت حقیقت یاب بدون رضایت مقامات ایرانی ذاتاً نامشروع است. وظیفه شورای حقوق بشر و سازوکارهای آن کمک به کشورهاست، نه انجام تحقیقات.

وی تصریح کرد: روسیه خواهان توقف مداخله در امور داخلی ایران و بی ثبات کردن اوضاع در آن کشور است. بانیان این اقدام علیه ایران بهتر است بر حل مشکلات خود در حوزه حقوق بشر تمرکز کنند که به اندازه کافی هست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول