اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دشمن تمام ظرفیت‌ خود را در اغتشاشات به کار گرفت/ مردم نشان دادند پای انقلاب مانده‌اند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن نمونه آشوب‌های اخیر را در سایر کشورها تجربه کرده و تصور می‌کرد در ایران نیز به نتیجه می‌رسد گفت: آمریکا تمام ظرفیت‌ خود را در اغتشاشات اخیر به کار گرفت تا به نظام ضربه بزند اما مردم نشان دادند وقتی پای انقلاب در میان باشد از آن کوتاه نخواهند آمد.

دشمن تمام ظرفیت‌ خود را در اغتشاشات به کار گرفت/ مردم نشان دادند پای انقلاب مانده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، محمدباقر ذوالقدر عصر امروز در مراسم یادواره شهدای بخش گیان با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با دروغ‌ و وارونه نشان دادن حقایق مردم را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین کند اظهار کرد: دشمنان با اعمال فشارهای مختلف قصد دارند ملت ایران را تسلیم کنند اما ما نه تنها تسلیم نخواهیم شد که روز به روز بر پیشرفت‌های خیره‌کننده خود می‌افزاییم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به یک قدرت جهانی تبدیل شده است افزود: آمریکا که در همه تحرکات خود دچار بن‌بست شده برای برون‌رفت از این وضعیت بغرنج به توطئه‌های جدیدی دست می‌زند که آنچه امروز در کشور می‌بینیم یکی از محل‌های بروز این دشمنی‌هاست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نظام سلطه برای ایجاد آشوب‌های اخیر مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده بود گفت: به لطف خدا و بصیرت مردم دشمن قطعا در این زمینه نیز شکست را تجربه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دشمن نمونه این آشوب‌ها را در سایر کشورها تجربه کرده و تصور می‌کرد در ایران نیز به نتیجه می‌رسد افزود: آمریکا تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود را در اغتشاشات اخیر به کار گرفت تا به نظام ضربه بزند اما مردم نشان دادند وقتی پای انقلاب در کار باشد از آن کوتاه نخواهند آمد.

ذوالقدر با اشاره به حضور دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و اعلام حمایت از نظام گفت: دشمن به دنبال آن است با تحریک اقلیت‌های قومی یک گسل اجتماعی را ایجاد کرده و از آن بهره‌برداری کند اما مردم ما با هر قومی و زبانی بصیر هستند و فریب این بازی دشمن را نمی‌خورند.

وی گفت: دشمن سعی کرد با اعزام هسته‌های ترور داعش و سلاح و مهمات به داخل کشور یک جنگ داخلی را به وجود آورد و به خیال خود کلید تجزیه ایران را بزند که کورخوانده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اگرچه تلاش مذبوحانه دشمن در حال انجام است اما به حول و قوه الهی در این توطئه نیز شکست خورد، نیروهای انتظامی و بسیج کشور برای دفاع از مردم و امنیت مظلومانه ایستادند و نگذاشتند آنان به هدفشان برسند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنی دشمن با ملت ایران ادامه دارد بنابراین باید هوشیارتر از همیشه باشیم گفت: این ماجرا نشان داد امید آمریکا و نظام سلطه به جوانان است بنابراین باید این نسل را نسبت به دسیسه‌های دشمن آگاه کرده و دستاوردهای نظام را از طریق جهاد تبیین برایشان بازگو کنیم.

ذوالقدر کاهش سرمایه‌های اجتماعی را از دیگر اهداف دشمن عنوان کرد و گفت: باید با ایجاد امید و اعتماد در بین مردم و نشاط در جامعه سرمایه اجتماعی را بالا ببریم.

وی تشکیل دولت سیزدهم را در راستای امیدآفرینی و حال مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: دولت سیزدهم بعد از قریب ۱۰ سال کم‌کاری دولت‌های گذشته روی کار آمد و تلاش آن نیز بر حل مشکلات است که باید در این زمینه به دولت فرصت داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیشترین کانون دشمنی نظام سلطه را با رهبری عنوان کرد و افزود: ولی فقیه با درایت و تیزهوشی بارها و بارها مانع تحقق اهداف دشمن شده است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال شکست دشمن را تضمین کرده است گفت: برای موفقیت باید در راه ارزش‌ها و آرمان‌های نظام ثابت‌قدم باشیم و به نمادهای دینی و ملی خود مانند سرود و پرچم مقدس جمهوری اسلامی نیز پایبند بوده و به آن احترام بگذاریم.

پایان پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول