اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کیفرخواست متهم پرونده شهادت ۲ بسیجی در خیابان حرعاملی مشهد صادر شد

دادستان مرکز استان خراسان رضوی گفت: کیفرخواست پرونده جنایت خیابان حرعاملی که منتهی به شهادت ۲ دانشجوی بسیجی و مجروح شدن تعدادی از هموطنان شده بود صادر و پرونده جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

کیفرخواست متهم پرونده شهادت ۲ بسیجی در خیابان حرعاملی مشهد صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، محمد حسین درودی دادستان مرکز استان خراسان رضوی در سومین جلسه قرارگاه رسیدگی به پرونده‌های متهمان اغتشاشات اخیر اظهار کرد: کیفرخواست پرونده جنایت خیابان حرعاملی که منتهی به شهادت ۲ دانشجوی بسیجی و مجروح شدن تعدادی از هموطنان شده بود صادر و پرونده جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

وی افزود: به هیچکس اجازه مخدوش کردن امنیت جامعه و تعرض به جان و مال مردم را نخواهیم داد،نظر به مطالبات به حق مردم در رسیدگی سریع و دقیق به این پرونده ظرف مدت یک هفته طبق موازین قانونی امر شناسایی، دستگیری و رسیدگی به پرونده مذکور در شعبه ویژه بازرسی انجام و اتهام محاربه برای متهم صادر و پرونده جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب شهرستان مشهد ارسال شد.

دادستان مرکز استان خراسان رضوی با بیان اینکه، نسبت به سایر اتهامات وارده به متهم اصلی و متهمان مرتبط پرونده مفتوح و رسیدگی در شعبه بازرسی ادامه دارد، اضافه کرد: دستگاه قضایی در برخورد با متهمان اغتشاشات اخیر به هیچ عنوان مماشات نخواهد کرد و برای تمامی این افراد پرونده قضایی تشکیل شده که به زودی آرای آنها صادر می‌شود.

درودی خاطرنشان کرد: تاکنون در تعدادی از حوزه‌های قضایی استان خراسان رضوی تعدادی از پرونده‌های متهمان اغتشاشات اخیر منتهی به صدور رای شده است.

پایان پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول