اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

بسیج دانشجویی موتور محرک پیاده‌سازی اهداف نظام

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه تاریخ قوم بلوچ گواه خوی ضد استعماری و استکباری است، گفت: بلوچ‌ها بینی انگلیسی‌ها را در دره نالک به خاک مالیده و ثابت کرده‌اند برای حفظ خاک ایران اسلامی تا پای جان ایستادگی می‌کنند.

بسیج دانشجویی موتور محرک پیاده‌سازی اهداف نظام

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، اجتماع بزرگ دانشجویان بسیجی با عنوان همایش بزرگ پیشگامان رهایی به مناسبت تاسیس بسیج دانشجویی با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور گسترده دانشجویان شیعه و سنی در تالار بزرگ فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در ابتدای این همایش فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان به خیر مقدم به دانشجویان و مسیولین حاضر در اجتماع بزرگ دانشجویان بسیجی استان گفت: میدان دادن به جوانان متعهد و متخصص انقلابی زمینه ساز حل مشکلات امروز کشور است.

ابوالفضل سرگزی افزود: بسیج دانشجویی مسأله محوری را به عنوان نگاه حاکم بر تمامی عرصه ها و اقدامات اخیر خود قرار داده و این باعث شده امروز دانشجویان بسیجی پیشگام در شناسایی مسایل استان باشند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در جمع بزرگ دانشجویان بسیجی گفت: بسیج دانشجویی امروز موتور محرک پیاده سازی اهداف انقلاب در دانشگاه است.

فداحسین مالکی دانشجویان را به عنوان حافظان آرمان های انقلاب معرفی کرد و افزود: امروز رسالت وجودی بسیج دانشجویی تربیت نیروی تراز انقلاب و پرورش مدیران تشکیلاتی برای آینده نظام است.

وی با گلایه از افراد ساکت در فتنه اخیر کشور گفت: امروز سکوت جایز نیست و همه افراد با هر گرایش سیاسی باید موضع خود را نسبت به اتفاقات اخیر روشن کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: امروز باب مطالبه گری در کشور باز است و مسئولین باید در مقابل خواسته های به حق دانشجویان پاسخ گو باشند.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور در اجتماع بزرگ دانشجویان بسیجی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تاریخ قوم بلوچ گواه خوی ضد استعماری و استکباری است، گفت: بلوچ ها بینی انگلیسی ها را در دره نالک به خاک مالیده اند و ثابت کرده اند برای حفظ خاک ایران اسلامی تا پای جان ایستادگی می کنند.

علیرضا کیخا ادامه داد: توصیه من به همه جوانان سیستان و بلوچستان این است که تاریخ رشادت های قوم بلوچ در مقابل انگلیس را فراموش نکنید.

وی جمهوری اسلامی ایران را حکومت حامی مستضعفین در سراسر جهان معرفی کرد و ادامه داد: اشتباهاتی فردی را به نام نظام ننویسید.

کیخا با اشاره به اینکه دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی به دنبال بهانه تراشی است، افزود: دشمن روی مسایل قومی و مذهبی حساب باز کرده است، ما اقیانوسی از اشتراکات داریم که باید روی آنها دست بگذاریم، نباید اختلاف ها را به خیابان ها بکشیم.

وی گفت: اگر مردم سیستانی و بلوچ قدردان گذشته و تاریخ غنی خود باشند این استان الگوی تمام عیار وحدت جهان اسلام خواهد بود.

 

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول