اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۱۶۰ جوان و دانشجو در کشور آموزش دادرس را فراگرفتند

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: یکی از برنامه های مهم جمعیت هلال احمر آموزش نوجوانان و جوانان بوده که تاکنون ۱۶۰ جوان و دانشجو این آموزش ها را فراگرفتند.

۱۶۰ جوان و دانشجو در کشور آموزش دادرس را فراگرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمد گل فشان در مراسم اختتامیه سومین دوره منطقه ای آموزش دادرس پیشرفته در اردوگاه مرحوم امیرمحمد قاسمی دلند اظهار کرد: یکی از برنامه های اولویت دار ما آموزش دادرس برای نوجوانان و جوانان بوده که تاکنون دوره اول آن برگزار شده و ۱۶۰ جوان و دانشجو این اموزش های لازم را فراگرفتند.

وی تصریح کرد: قرار است آموزش کمک های اولیه برای ۲۰ هزار جوان  عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شود.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: همچنین دوره های آموزش تیم های سحر پیشرفته یعنی سازماندهی حمایت روانی فرهنگی اجتماعی  افراد بعد از سوانح بزودی در استان های فارس، بوشهر، خراسان رضوی و اردبیل و کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: دوره اموزشی دادرس برای نوجوانان و جوانان در راستای آمادگی انها در شرایط سخت در ۶ استان برگزار شده و بزودی در سه استان دیگر نیز برگزار می شود.

نیروهای هلال احمر سرمایه اجتماعی جمعیت هلال احمر هستند

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر نیز در این مراسم گفت: نیروهای هلال احمر به عنوان سرمایه اجتماعی جمعیت هلال احمر محسوب شده و تلاش داریم تا با اموزش های لازم به این افراد انها را توانمند کنیم.

پیرحسین کولیوند اظهار کرد: برگزاری دوره های اموزشی مختلف برای جوانان و نوجوانان در راستای تخصصی کردن آنها و استفاده از ظرفیت انها در امداد رسانی است.

وی تصریح کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته برگزاری دوره های آموزشی مورد غفلت واقع شده و امید داریم بتوانیم با برگزاری دوره های آموزشی مستمر این کمبود و فاصله را جبران کنیم.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول