اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

امسال ۹۰ جلد سند مالکیت به اقشار محروم گنبدکاووس اهدا شد

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۹۰ قطعه زمین سند دار شده و به مردم محروم گنبدکاووس اهدا شده است.

امسال ۹۰ جلد سند مالکیت به اقشار محروم گنبدکاووس اهدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، رمضانعلی قاسمپور، در مراسم اهدای سند‌مالکیت مسکونی در روستای قلندر آباد شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج ۲۰ قطعه زمین مسکونی روستای قلندرآباد شهرستان گنبدکاووس با همکاری بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاک شهرستان سند دار شده و امروز این اسناد تحویل اقشار و صاحبان محروم این روستا شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون نیز  سند مالکیت تعداد ۹۰ قطعه زمین صادر شده و به مردم محروم شهرستان اهدا شده است.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به افتتاح بیمارستان صحرایی در منطقه مرزی اینچه برون از توابع گنبدکاووس خاطرنشان کرد: امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی دهمین بیمارستان صحرایی در دبیرستان  شبانه روزی دخترانه شریفه اینچه برون در منطقه مرزی در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی افتتاح شد.

وی ادامه داد: این بیمارستان از امروز تا چهارم آذرماه با ۱۱ پزشک متخصص و پنج پزشک عمومی خدمات درمانی در رشته های جراحی عمومی، قلب، چشم، ارتوپدی، زنان و زایمان، پوست، نورولوژی، جراحی مغز و اعصاب، دندانپزشکی، رادیولوژی، داخلی و غیره ارائه خواهد داد‌.

قاسمپور گفت: این بیمارستان در این مدت به جمعیت حدود ۳۰ هزار نفری بخش داشلی برون در ۲۹ روستای این بخش خدمات ارائه می دهد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول