اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رسانه‌ها امید را به جامعه تزریق کنند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه رسانه‌ها امید را به جامعه تزریق کنند، گفت: ما هر روز نوآوری و اختراعات تازه‌ای در کشور داریم که همین موارد می‌تواند امید را به جامعه القا کند.

رسانه‌ها امید را به جامعه تزریق کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه با بیان اینکه بسیج از مسائل مهم نظام اسلامی محسوب می‌شود، گفت: در دوران انقلاب ارزش‌های ویژه‌ای مطرح هستند که بسیج یکی از آن‌هاست و نه تنها به عنوان یادگاری امام بلکه باید به عنوان یک اثر که با حکمت و ضرورت‌ها ثبت شده مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: بسیج لازمه انقلاب برای ادامه مسیر است و این امر بدون بسیج محقق نمی‌شود لذا باید هرچه بیشتر به بسیج دقت و این درخت تنومند تقویت شود.

وی ادامه داد: این موارد با شعار انجام نمی‌شود، کار تشکیلاتی و سازماندهی لازم دارد و باید ذهن مردم آماده شود که ذهنیت‌سازی نسبت بسیج و ضرورت‌سازی بسیج مهمترین امر در این زمینه است.

نکونام توضیح داد: بسیج به آحاد جامعه تعلق دارد، به معنای واقعی مردمی و یک رکن نظامی در کنار اسلام است که این را باید مورد توجه قرار داد که می‌طلبد پایگاه‌های بسیج و مراکزی که بسیج در آن‌ها قدرت پیدا می‌کند را تقویت و معرفی کرد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه متأسفانه روحیه مطالبه‌گری در خصوص جایگاه بسیج و نیازمندی‌های آن مورد غفلت قرار گرفته، گفت: کاستی‌های بسیج، پایگاه‌ها و بسیجیان را بشناسیم و آن‌ها را مطالبه کنیم.

وی افزود: گاهی نسبت به بسیج کم‌لطفی شده و حتی در برخی جاها بسیج را به عنوان یک مجموعه معارض تلقی کرده‌اند و خواستند فکر و تصمیمات بسیج در کارشان دخالت داده نشود که این نگاه‌ها آسیب‌زده است و باید جبران شود.

نکونام اظهار داشت: جوانان مشکلات عمده‌ای دارند که یکی از این مشکلات فاصله گرفتن از پایگاه‌های بسیج و گرفتار شدن در دام دشمن است.

جوانان ساخته شده در پایگاه‌های بسیج کمتر در فضای مجازی آسیب دیده‌اند

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: اینترنت و فضای مجازی همیشه میان جوانان بوده اما جوانانی که در پایگاه بسیج ساخته شده‌اند در این فضاها کمتر آسیب دیدند اما کسانی که از این مکان‌ها دور بوده‌اند آسیب‌های بسیاری دیده‌اند و اصلاح ذهن آن‌ها بسیار مشکل است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: اگر انتقادها و گلایه‌هایی به این مجموعه دارید آن‌ها را بنویسید، البته مطالبات همراه با ادبیات خاص خود باشد، تضعیف‌کننده و شکننده نباشد، دافعه نداشته باشد و دلسوزانه و همراه با نصیحت و خیرخواهی باشد.

نکونام با اشاره به اینکه رسانه‌ها امید را به جامعه تزریق کنند، بیان داشت: ما هر روز نوآوری و اختراعات تازه‌ای در کشور داریم که همین شرایط می‌تواند امید را به جامعه القا کند.

امام جمعه شهرکرد توضیح داد: دشمن می‌خواهد مردم را ناامید کند و ما باید بر خلاف دشمن با توجه به ارزش‌هایمان جامعه را امیدوار کنیم و عاملی برای حرکت جامعه باشیم.

وی افزود: هر چند به شیوه برخورد با اغتشاشات انتقاد داریم اما بنده اعتقاد دارم که نظام بهترین شیوه را در پیش گرفته شیوه‌ای که آرام آرام صف‌ها جدا شود و آن‌هایی که فریب خوردند و آسیب دیده‌اند برگردند و دست اغتشاشگران واقعی و وابستگان به غرب رو شود و مردم این افراد را بشناسند.

وی در پایان گفت: ممکن است این امر زمان‌بر باشد و در آینده با فتنه‌های دیگری نیز مواجه شویم، اما بهترین راه همین است زیرا که بدون اینکه جامعه را امنیتی کنیم فضا اداره شده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول