اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مرکز جامع توانبخشی گنبدکاووس با اعتبار ۵ میلیارد تومان طی هفت ماه به بهره برداری می‌رسد

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: امروز عملیات اجرایی مرکز جامع توانبخشی گنبدکاووس با زیربنای ۳۰۰ مترمربع و اعتبار پنج میلیارد تومان با مشارکت نیکوکار گنبدی حاج محمد شهرکی آغاز شد.

مرکز جامع توانبخشی گنبدکاووس با اعتبار ۵ میلیارد تومان طی هفت ماه به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، پیرحسین کولیوند در‌مراسم کلنگ زنی مرکز جامع توان بخشی گنبدکاووس اظهار کرد: این مرکز در‌مساحتی با زیربنای ۳۰۰ مترمربع و با اعتبار پنج میلیارد تومان با مشارکت نیکوکار گنبدی حاج محمد شهرکی در‌مدت هفت ماه احداث می شود و جمعیت هلال احمر کشور ان را بعد از ساخت تجهیز می کند.

وی تصریح کرد: این نیکوکار گنبدی در حوزه هلال احمر اقدامات خیرخواهانه زیادی انجام داده و در سالهای گذشته بانک امانات پزشکی را در استان های مختلف کشور راه اندازی کرد که در زمان شیوع کرونا، تجهیزات و امکانات این بانک امانات مورد استفاده بسیاری از خانواده های آسیب دیده ناشی از بیماری کرونا قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر در تمامی حوادث و بحران های طبیعی و غیرطبیعی در ارائه خدمات به مردم عزیز  چه در داخل کشور و چه خارج از کشور پیشگام بوده است.

وی ادامه داد: برای ارائه خدمات بهتر در زمان حوادث و بحران ها ۹۰۰ دستگاه خودرو نجات و آمبولانس خریداری شده که تا سه ماه نخست سال آینده در اختیار پایگاه های جمعیت هلال احمر کشور قرار می گیرد.

کولیوند گفت: جمعیت هلال احمر گلستان و پایگاه های ان به لحاظ تجهیزات و امکانات کمبودهای بسیاری دارد و تلاش داریم در کوتاهترین زمان این تجهیزات و امکانات را برای استان تهیه و تامین کنیم.

وی بیان کرد: برای ترویج فرهنگ همدلی و کمک رسانی بهتر به مردم عزیز اقدامات خیرخواهانه نیکوکارانی مانتد حاج محمد شهرکی به جامعه اطلاع رسانی شود.

حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی نیز در این مراسم گفت: با توجه به اینکه حوزه بهداشت و درمان با سلامت و جان مردم و جامعه سروکار دارد بیش از حوزه های دیگر  فعالیت میکنم.

وی اظهار کرد: هرجا که مردم نیاز به کمک و همراهی داشتند با تمام توان خود به عنوان خدمتگزار در کنارشان بودم تا بتوانم بخشی از مشکلات و آلام انها را برطرف کنم.امید دارم مسئولان نیز برای تسریع امور در راستای ارائه خدمات به مردم پای کار بوده و در کنار نیکوکاران باشند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول