اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سردار نقدی: تبلیغات دروغین رسانه‌ای آخرین امید دشمن برای ضربه زدن به ایران قوی است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به ناتوانی نظامی و سیاسی دشمنان تاکید کرد: دشمنان امروز فقط به تبلیغات دروغین رسانه‌ای امید دارند تا بلکه بتوانند جلوی رشد و پیشرفت ایران اسلامی را بگیرند و شکست‌ها و ناکامی‌ها خود را جبران کنند.

سردار نقدی: تبلیغات دروغین رسانه‌ای آخرین امید دشمن برای ضربه زدن به ایران قوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، یادواره شهدای رسانه کشور و مازندران به مناسبت هفته بسیج با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نمانیده ولی فقیه در مازندران، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، هادی ابراهیمی مدیرکل صداوسیمای مازندران و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی در سالن سلمان هراتی اداره کل ارشاد ساری برگزار شد.

سردار محمدرضا نقدی در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج، بااشاره به اینکه شهدا با جانبازی و ایثار تلاش کردند تا پیام حق و حقیقت را به مردم دنیا نشان دهند، گفت: باید در جبهه رسانه‌ای شهدا را الگو خود قرار بدهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه مستکبرین عالم بعد از پیروزی انقلاب با چالش عدالت خواهی مواجه شدند، افزود: انقلاب اسلامی همه موجودیت و هستی استکبار را زیر سوال برد.

سردار نقدی با بیان اینکه در اوائل انقلاب همه گروه‌های تروریستی برای  ضربه زدن به انقلاب نوپا اقدام خرابکارانه کردند، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است از دل هر تهدیدی یک فرصت برای نظام به وجود آمد.

معاون هماهنگ کننده سپاه با تصریح براینکه دشمن در عرصه‌های موشکی، سیاسی، امنیتی و ... علیه نظام اقدام کرد، اما در هیچکدام موفق نشد، خاطرنشان کرد: هشت  سال جنگ را به ایران تحمیل کردند و همه دنیا بر علیه ایران بسیج شدند، اما از تهدید نظامی، امروز ایران به بزرگترین قدرت نظامی برتر دنیا تبدیل شده است.

سردار نقدی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن در هر زمینه‌ای علیه نظام اسلامی اقدام کرده است، اما کشور در همان زمینه قوی شد، افزود: دشمن یک محاصره علمی برای ایران درست کرد، اما امروزه رتبه علمی ایران به جایی رسیده است که طبق آمار خود رسانه‌های غربی ایران ازرتبه ۵۳ علمی به رتبه ۱۵ رسیده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه شدیدترین تحریم‌های اقتصادی علیه ایران اعمال شد که به اعتراف سیاستمداران آمریکایی و اروپایی در تاریخ سابقه ندارد، گفت: امروزه اقتصاد ایران در حال پالایش است و با این جراحی اقتصادی علیرغم وجود برخی مشکلات زمینه را برای یک جهش اقتصادی فراهم کرده است. امروزه ایران بزرگترین پالایشگاه غرب آسیا را بومی سازی کرده است.

سردار نقدی در ادامه با اشاره به ناتوانی نظامی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی و اخلاقی و اجتماعی دشمنان تاکید کرد: دشمنان امروز فقط به تبلیغات دروغین رسانه ای روی آوردند و به آن امید دارند تا بلکه بتوانند جلوی رشد و پیشرفت ایران اسلامی را بگیرند و  شکست‌ها و ناکامی‌ها خود را جبران کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با تصریح براینکه دشمن در فضای حقیقی در مقابل ایران شکست خورده است و به فضای مجازی پناه آورده و به تبلیغات دروغین رسانه‌ای امید بسته است، گفت: باید با جهاد تبیین محاصره تبلیغاتی دشمن را شکست که کلید اساسی آن امیدآفرینی در جامعه است.

سردار نقدی به انتشار خبر‌های دروغ، ارائه تحلیل‌های غیرواقعی، تحریف، بزرگنمایی معایب، انکار کارآمدی، سیاهنمایی و ناامیدی که از برنامه‌های مهم جنگ رسانه‌ای دشمن بر علیه ایران است، اشاره و اضافه کرد: فعالان رسانه پیشگام در شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان هستند و باید به سلاح جهاد تبیین مسلح شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه در ادامه به تناقضات رسانه‌های غربی در باره شعار آزادی زنان، اشاره و خاطرنشان کرد:دشمن با ایجاد ۳۰۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان در حال سیاهنمایی و دروغگویی و ناامیدی در جامعه بوده که  طی دو ماه گذشته درپی فوت یک خانم ، جهان را به عزاخانه تبدیل کرده است اما همین آمریکا و ایادی استکبار فجیع ترین جنایت را در کشورهای منطقه انجام داد ولی دنیا را عزاخانه نکرد.

سردار نقدی با تصریح بر اینکه ما در مدریت فضای مجازی ضعیف عمل کردیم، گفت: باید شبکه ملی اینترنت را جدی بگیریم و با تقویت شبکه‌های داخلی اجازه تصمیم گیری به دشمن را ندهیم و نباید اجازه دهیم روایت اول را آنان بگویند و باید در  تولید محتوای قوی عمل کنیم.

پایان پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول