اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برگزاری ۴۹ عنوان برنامه هفته بسیج در شهرری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری گفت: ۴۹ عنوان برنامه هفته بسیج در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های شهرری برگزار می‌شود.

برگزاری ۴۹ عنوان برنامه هفته بسیج در شهرری

سرهنگ روح الله قنبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری، در خصوص برنامه های هفته بسیج اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج ۴۹ عنوان برنامه در مساجد، پایگاهها، حوزه‌های مقاومت و مدارس سطح شهر در حال برگزاری است.

وی گفت: برنامه های شاخصی از جمله نشست‌های بصیرتی، نشست‌های با موضوع تحکیم خانواده، ازدواج آسان، یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف از جمله برنامه‌های هفته بسیج است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از جمله نمایشگاه کتاب و نمایشگاه دستاوردهای بسیج، برگزاری رزمایش های کمک مومنانه، عطرافشانی مزار شهدا، رزمایش اقتدار بسیج از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا می‌شود.

سرهنگ قنبری عنوان کرد: هریک از این ۴۹ عنوان برنامه در استعدادهای مختلف و در مکان های متفاوت برگزار می‌شود به عنوان مثال برگزاری نشست‌های بصیرتی در ۴۰ نقطه در سطح حوزه و ها و پایگاه‌ها برگزار خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور موثر و آمادگی همه جانبه بسیجیان مجاهد برای حفاظت از دستاوردهای درخشان انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بسیج مرز نمی شناسند و در هر زمینه ای که مشکل باشد در همان نقطه فعالیت می‌کند و در تمام صحنه‌های سازندگی، فرهنگی، دفاع از امنیت، گروه‌های جهادی، حوزه سلامت و غیره حضور موثر و فعال دارد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری با بیان اینکه بیشتر برنامه‌ها در طول سال اجرا می‌شود و برنامه‌های ویژه هفته بسیج تا ۵ آذر ماه ادامه دارد، گفت: بسیجیان ولایتمدار و سلحشور روز شنبه همزمان با روز بزرگداشت بسیج، با صلابت و استوار در رزمایش بزرگ بسیجیان شرکت می‌کنند. 

پایان پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول