اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امروز کشور با یک جنگ شناختی و ادراکی مواجه است

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت:امروز کشور با یک جنگ شناختی و ادراکی از طرف دشمنان مواجه است و همه علاقمندان به انقلاب باید با جهاد تبیین به امید آفرینی و پاسخ به شبهات جوانان پرداخت.

امروز کشور با یک جنگ شناختی و ادراکی مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در پنجمین روز هفته بسیج که با نام جهاد و شهادت نامگذاری شده است  مراسم عطر افشانی و  غبار روبی مزار شهدای گمنام پارک جزیره اهواز با حضور پاسداران و بسیجیان ناحیه امام حسین (ع) اهواز برگزار شد.

 در این برنامه سردار عبدالرضا مراد حاجتی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان گفت؛ باید دست و پای بسیجیان و نیروهایی که برای دفاع از انقلاب شبانه روزی زحمت می کشند ، بوسید. افرادی که حتی از وقت زن و بچه های خود می زنند تا نظم و امنیت روانی جامعه توسط عده ای اغتشاشگر به هم نخورد.

وی ادامه داد:امروز کشور با یک جنگ شناختی و ادراکی از طرف دشمنان مواجه است و همه علاقمندان به انقلاب باید با جهاد تبیین به امید آفرینی و پاسخ به شبهات جوانان پرداخت.

حاجتی در ادامه بیان کرد:نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ما در آشوب های اخیر با درایت و شرح صدر بالا اوضاع را مدیریت کردند که جای تقدیر و تشکر از این عزیزان می باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول