اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

امام جمعه موقت ورامین: هنرمندانی که زبان دشمن شدند، باید محاکمه شوند

امام جمعه موقت ورامین گفت: هنرمندنماهایی که با آلاف و الوف این نظام به درجه ای از شهرت و ثروت رسیدند و در این فتنه زبان دشمنان شدند، باید محاکمه شوند.

امام جمعه موقت ورامین: هنرمندانی که  زبان دشمن شدند، باید محاکمه شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین پیش از ظهر امروز در مراسم قرائت زیارت عاشورا که بمناسبت هفته بسیج در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین برگزار شد، اظهار کرد: پوشش چادر سند افتخار بانوان ما است و بانوانی که با این نماد در جامعه حاضر می شوند زهراگونه به این تکلیف الهی عمل می‌کنند.

وی با اشاره به عاشورا و مکتب والای حسینی گفت: مکتب عاشورا همیشه جاوید بوده و خواهد ماند و هرکسی به قرآن و اسلام پایبند باشد امام حسینی است و کسی که از این آرمان‌ها فاصله گیرد منافق و یزیدی است و زیارات عاشورا ترسیم بین حق و باطل است.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به حوادث اخیر در کشور ادامه داد: در فتنه اخیر شناخت جریان ها و افراد برای تصمیم گیران نظام آسان شد و کسانی که آتش را شعله ور کردند و کسانی که می توانستند نقش هدایت گونه داشته باشند اما سکوت کردند یا آتشی را شعله ور ساختند باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام محمودی برخی خواص از جمله سلبریتی ها را مردود این امتحان دانست و بیان کرد: هنرمندنماهایی که با آلاف و الوف این نظام به درجه ای از شهرت و ثروت رسیده و در این فتنه زبان دشمنان شدند باید با سرسخت ترین مجازات ها محاکمه شوند و مماشات با این افراد نباید ادامه داشته باشد.

وی با تقدیر از زحمات نیروهای نظامی و امنیتی گفت: بسیجیان و نیروهای امنیتی ما در وحشی گری های صورت گرفته توسط آشوب گران سعه صدر به خرج دادند که این نشان دهنده مظلومیت و عزت است، در فتنه اخیر خیلی ها باختند اما پیروز میدان مردم صبور و عزتمند ایران اسلامی بودند.

 

افتتاح مرکز رشد شهید فخری زاده در ورامین 

امام جمعه موقت ورامین همچنین در آیین افتتاح مرکز رشد شهید فخری زاده که در باغ فناوری ورامین برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد روحیه خود باوری و اینکه بدانیم می‌توانیم را عملیاتی کنیم از دست آوردهای انقلاب اسلامی است و اگر عقب گرد به زمان طاغوت داشته باشیم چنین جایگاهی را متصور نبودیم و دشمنان از این رشد و بودن در چنین جایگاهی ناخشنود هستند.

وی گفت: ایجاد باغ نوآوری در ورامین و حمایت بسیج از آن یک ابتکار بسیار خلاقانه است و این پایگاه به نخبگان خصوصا نخبگان بسیجی این نوید را می‌دهد که استعدادهای آنها دیده می‌شود. 

حجت الاسلام محمودی با اشاره به مشکلات بوجود آمده توسط دشمنان با توجه به تحریم ها افزود: کشور ما با توجه به تحریم های بین المللی تحمیلی توسط دشمنان به چنین پیشرفت هایی نیاز دارد و ایجاد چنین مراکزی با توجه به استعدادهای بالقوه در کشور در هر منطقه ای نیاز است.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول