اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

شهدای شاخص قزوین به جامعه معرفی شوند

استاندار قزوین گفت: استان قزوین شهدای شاخصی دارد که در سطح کشور بارز هستند و همین وظیفه مسئولان این استان را پررنگ می‌کند تا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیشتر تلاش کنند.

شهدای شاخص قزوین به جامعه معرفی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی پیش از ظهر امروز در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین شهدای شاخصی همچون شهیدان عباس بابایی، حسین لشگری، محمدعلی رجایی و حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد دارد که در سطح کشور بارز هستند و همین وظیفه مسئولان این استان را پررنگ می‌کند تا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیشتر تلاش کنند.

وی افزود: باید در معرفی شهدای شاخص قزوین که هر یک اسوه صبر، مقاومت، فداکاری، ایثار و شهادت هستند به مردم کشور و حتی دنیا همت کرد، لذا می‌طلبد در این راستا برنامه‌های مؤثرتری اجرا کرد.

استاندار قزوین با اشاره به اغتشاشات اخیر که دشمنان برای برپایی آن، هزینه‌های بسیاری کردند، گفت: در این شرایط مردم پایبند نظام جمهوری اسلامی ماندند و حتی حاضر نشدند ذره‌ای از اعتقادات و آرمان‌های خودشان کوتاه بیایند.

اعلایی تصریح کرد: مردم ایران حتی برای سرکوب کردن دشمنان اسلام، عزیزان خودشان را فدا کردند تا به دشمنان بفهمانند که به هیچ وجه در برابر آنها کوتاه نخواهند آمد که همین رویداد ارزشی، بیانگر جانفشانی‌ها و فداکاری‌های مردم جامعه است. باید مسئولان دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر هماهنگ باشند تا بتوانند بیش از گذشته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین جهاد تبیین که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند، در جامعه اجرایی شود.

وی به تولید و چاپ کتاب در حوزه ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: در این راستا باید حمایت‌های خوبی از این قشر صورت گیرد تا کتاب‌های بیشتری به منظور معرفی شهدا به آحاد جامعه به‌ویژه جوانان منتشر شود.

استاندار قزوین همچنین مطالبی پیرامون تبدیل وضعیت ایثار گران در دستگاه‌های اجرایی و انتخاب مدیران استان قزوین از ایثارگران بیان کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول