اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«محرومیت زدایی» سند اعتلای بسیج است

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مجامع بسیج همواره خدمات ارزنده ای را به مردم و انقلاب ارائه کرده و محرومیت زدایی سند اعتلای بسیج است.

«محرومیت زدایی» سند اعتلای بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمد بیگی در یازدهمین مجمع بسیج استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سال شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مجامع بسیج همواره خدمات ارزنده ای را به مردم و انقلاب ارائه کرده است. فلسفه بسیج کمک به توسعه و پیشرفت دولت، کمک به برپایی دولت اسلامی و محرومیت زدایی سند اعتلای بسیج است که در طول یک دهه برای کمک به پیشرفت اعتلای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی  لحاظ شده است.

وی تصریح کرد: گروه های هفت گانه جهادی بسیج با عنوان بهداشت و درمان و پزشکی، محیط زیست، عمرانی، ورزشی، فرهنگی، زن و خانواده، مدیریت و حکمرانی و اجتماعی سیاسی و تعلیم و تربیت جهت رفع فقر و محرومیت زدایی با نگاه دانش محور و روحیه جهادی مد نظر قرار داده تا بسیج که لشکر مخلص خداست حضور قدرتمند خویش را در صحنه بروز دهد.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجامع بسیج در سال گذشته تا امروز ۱۰۳ مسأله را شناسایی کردند و در شهرستانها با بکارگیری ۳۷۹ نفر توانستند وظایف محوله جهادی را انجام دهند. با اقدامات مجمع بسیج موفق شدیم در ششمین جشنواره مالک اشتر لوح تقدیر به عنوان مجمع برتر کشوری را در سال ۱۴۰۰ کسب کنیم. سه طرح منتخب نیز برای حوزه های مختلف در اولویت قرار دارد که مجمع بسیج پیگیری و راه حل ارائه داده است.

محمدبیگی اضافه کرد: از جمله کاهش آلایندگی نیروگاه شهید رجایی و دومین طرح ایجاد مرکز مطالعات زن و خانواده و سومین طرح بحث زیست محیطی محمد آباد بود که یک سال برای این مسئله مجمع بسیج اقدام کرد اما متاسفانه به دلایل مختلف میسر نشد.

وی در پایان گفت: بسیج به عنوان نیروی عظیم الهی ذخیره انقلاب در روزهای سخت و بحران بوده است و توانسته کشور را در مقاطع حساس تاریخ به سلامت عبور دهد. بسیج نیروی مخلص دانا و با بصیرت است که مجهز به علم و دانش و سلاح ایمان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول