اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سردار رفیعی‌آتانی: «ایران قوی» در ترسیم نقشه جدید قدرت دنیا نقش آفرین است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: امروز آمریکا متوجه ظهور قدرت های جدید در نقشه دنیا است، در نقشه جدید «ایران قوی» تعیین کننده است و مقام معظم رهبری از این قدرت با نام جبهه مقاومت یاد می کند.

سردار رفیعی‌آتانی: «ایران قوی» در ترسیم نقشه جدید قدرت دنیا نقش آفرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در یازدهمین اجلاسیه مجمع بسیج استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، ضمن عرض تبریک هفته بسیج اظهار کرد: انقلاب اسلامی ۴۳ سال پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشته است و چله دوم خود را با رهنمود های مقام معظم رهبری که به صورت جامع و کاملی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی آمده، آغاز کرده است.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در این ۴۳ سال با تمام توان در مقابل ما صف آرایی کرده اند و به باور خود می خواهند جمهوری اسلامی را از هدف های والایی که دارد به دور کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با برشمردن اهداف والای جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی ها و به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اهداف والایی را تشریح و تبیین کرده است که می توان به دفاع از اسلام، دفاع از مظلوم، مبارزه با استکبار، کرامت بخشی به انسان، دفاع از استقلال کشور و توسعه علمی و فنی کشور اشاره کرد.

سردار رفیعی آتانی در ادامه گفت: اجلاسیه ها و فراخوان های بسیجیان در راستای تحقق اصل مهم توسعه علمی و فنی کشور است.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند که ما می خواهیم قدرت را به دست بیاوریم، به واسطه آن حق خودمان را بگیریم و عقب ماندگی هایمان را در عرصه های مختلف جبران کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی های خود فرمودند که دشمن چشم دیدن پیشرفت کشور را ندارد و همه حوادث اخیر را جهت عقب ماندگی کشور در حوزه های مختلف به پا کرده است.

سردار رفیعی آتانی تاکید کرد: امروز آمریکا متوجه ظهور قدرت های جدید در نقشه دنیا است، در نقشه جدید «ایران قوی» تعیین کننده است و مقام معظم رهبری از این قدرت با نام جبهه مقاومت یاد می کند.

وی اضافه کرد: آمریکا در نقشه آینده قدرت جایی ندارد و افولش نزدیک است. به همین دلیل است که با شروع یک جنگ تمام عیار رسانه ای و روانی تلاش دارد از پیشروی جمهوری اسلامی جلوگیری کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول