اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

واکنش نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به یک اقدام ناشایست

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با واکنش به اقدام برخی در اهانت به روحانیت توسط ادیادی دشمن در جریان آشوبهای اخیر، گفت: چنین اقدامات سخیفی همواره در طول تاریخ وجود داشته اما روحانیت اهمیتی به آن نداده‌اند، در طول تاریخ دشمنی با روحانیون بسیار بوده چرا که آن‌ها ریشه فساد را هدف قرار داده اند و اکنون نیز محکم و قوی در میدان حاضر هستند.

واکنش نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به یک اقدام ناشایست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور با آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تبلیغ موضوعی بسیار مهم برای انقلاب و اسلام و برای منافع ملی و امنیت کشور است گفت: باید تبلیغ به نحو احسن انجام شود اگر تبلیغ را به خوبی انجام ندهیم در دست دشمنان و معاندین و مبلغین شیطانی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال‌های اخیر ارتباط نزدیکی میان روحانیت و جوانان و نوجوان  همچنین دانشگاهیان و دانش آموزان برقرار نبوده است گفت: از این حیث خسارت های سنگینی تاکنون به بار آمده است اشتباهی راهبردی بوده و این عدم ارتباط موجب شده که دشمنان از آن سوء استفاده کنند البته قادر به ترمیم این شکاف هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج گفت: این ارتباط می بایست اکنون بیشتر شود در اغتشاشات دانشجویان و دانش آموزانی را دیدیم که به دلیل نبود همین ارتباط به بیراهه رفتند و از حرفهای آنها کاملاً مشهود است که با آنها صحبت نشده است و این انقطاع خسارت بار و مصیبت زاست.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: خوشبختانه حوزه های برادران و خواهران ارتباط بسیار خوبی با آموزش و پرورش پیدا کرده اند و باید از این ارتباط بیشترین استفاده را برای هدایت نسل جوان و نوجوان کرد.

وی در بخشی از اظهارات خود با بیان اینکه حوزه های علمیه در زمینه تبلیغات در فضای مجازی کارهای خوبی تاکنون انجام داده اند گفت: اگر تولید محتوا نداشته باشیم در میدان فضای مجازی به دشمن خواهیم باخت.

حسینی یادآور شد: در جاهایی که محکم در برابر دشمن ایستاده ایم دشمن را شکست داده‌ایم و اگر در فضای مجازی هم محکم و با برنامه کار کنیم قطعاً دشمن را شکست خواهیم داد.

وی در ادامه به موضوع عمامه پرانی اشاره کرد و گفت: چنین اقدامات سخیفی همواره در طول تاریخ وجود داشته است و مربوط به امروز نیست اما روحانیت اهمیتی به چنین اقداماتی نمی‌دهند در طول تاریخ دشمنی با روحانیون بسیار بوده چرا که آن‌ها ریشه فساد را هدف قرار داده اند و اکنون نیز محکم و قوی در میدان حاضر هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول