اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دستگیری محرکان ترغیب مردم به اغتشاش در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری ۲ نفر از عاملان و محرکان ترغیب مردم به اغتشاش در آن شهرستان خبر داد.

دستگیری محرکان ترغیب مردم به اغتشاش در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمود حسین‌زاده در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی خبری مبنی بر اینکه تعدادی از افراد با استفاده از فضای مجازی سعی در به انحراف کشاندن اعتراضات قانونی مردم بودند و با انتشار پست های تحریک آمیز مردم را به اغتشاش ترغیب می کردند که موضوع دستگیری آنان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و رصد شبانه روزی، توانستند ۲ نفر از عاملان و محرکان ترغیب مردم به اغتشاش در فضای مجازی را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: این افراد با انتشار فراخوان در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، مبنی بر شرکت در تجمعات و توهین به مقامات، سعی در ایجاد بلوا و به انحراف کشاندن تجمعات قانونی مردم بودند که با هوشیاری پلیس شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شددند .

حسین‌زاده از معرفی متهمان به مرجع قضائی و بازداشت این فرد خبر داد و از شهروندان خواست: ضمن کنترل فرزندان خود از دامن زدن به شایعات در فضای مجازی که از سوی معاندان نظام منتشر می شود خودداری کرده و در صورت هرگونه مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول