اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

وزیر آموزش و پرورش: ریل گذاری برای محتوای درسی دانش آموزان آغاز شده است

وزیر آموزش و پرورش گفت: توجه به بخش محتوا و برنامه درسی دانش‌آموزان از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است و ریل‌گذاری به این مهم با همکاری متخصصان آغاز شده است.

وزیر آموزش و پرورش: ریل گذاری برای محتوای درسی دانش آموزان آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی هنرستان شهید داریوش رضایی در ریشهر، یاد و خاطره شهدای هسته‌ای را گرامی و اظهار داشت: شهدای هسته‌ای ما را در حوزه‌های فناوری‌های نوین در قلّه قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه هنرستان را با رشته‌های کامپیوتر و حسابداری می‌شناسند افزود: رشته‌هایی در حوزه نانو، انرژی‌های صلح‌آمیز هسته‌ای، انرژی‌های جدید و حوزه نفت و گاز هم می‌توان کار کرد.

نوری با بیان اینکه ۲۱ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های آموزش و پرورش در استان‌ها اختصاص یافته است تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیت بسیار خوبی در منطقه انرژی پارس عسلویه وجود دارد باید برای آنجا نیرو تربیت شود و درب این هنرستان‌ها به سوی مردم باز شود.

وزیر آموزش و پرورش به تلاش این وزارتخانه در توازن رشته‌ها اشاره و تصریح کرد: امسال حدود ۷۰ هزار نفر به هنرستان‌ها اضافه شده که رشد ۲ درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: توجه به بخش محتوا و برنامه درسی دانش‌آموزان از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است و ریل‌گذاری به این مهم با همکاری متخصصان آغاز شده است.

نوری به طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره و اظهار کرد: تلاش می‌شود متناسب با تورم جهانی و داخلی، حقوق معلمان افزایش یابد تا فشارهای اقتصادی بر این قشر کمتر شود.

پایان خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول