اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بسیج نماد اقتدار ملی است

عضو شورای شهر تهران گفت: بسیج را باید نمادی از اقتدار ملی دانست که با بهره‌مندی از سلاح بصیرت ، آگاهی ، اخلاص و ایثار راهگشای بسیاری از موانع پیش رو در کشور بوده است.

بسیج نماد اقتدار ملی است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، نرگس معدنی پور در یادداشتی به مناسبت هفته بسیج آورده است:«بسیج نماد اقتدار ملی است.

بسیج را باید نمادی از اقتدار ملی دانست که با بهره مندی از سلاح بصیرت، آگاهی، اخلاص و ایثار راهگشای بسیاری از موانع پیش روی در کشور بوده است.

این نیروی مردمی در روزهای نفس گیر شکل گیری انقلاب اسلامی و همزمان با شروع جنگ تحمیلی لباس رزم برای دفاعی جانانه از خاک میهن عزیز ایران اسلامی بر تن کرد و با شعار یا حسین (ع) و یا زهرا (س) سینه خود را در برابر گلوله های دشمن بعثی سپر کرد.

یقینا نقش و جایگاه بسیج در این دفاع جانانه هیچ گاه به فراموشی سپرده نخواهد شد و از آن در تاریخ مقاومت کشور به نیکی یاد خواهد شد.

با گذشت بیش از 4 دهه از عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم اکنون بسیج به پشتوانه کشور در حوزه جنگ های شناختی و جنگ های فرهنگی مبدل شده و همچنان بر نقش موثر خود در دفاع از کیان کشور در حوزه های مختلف تاکید دارد، در حالی که دشمنان در طول سالیان متوالی تلاش بسیاری برای خدشه دار کردن سیمای مردمی این ارگان داشته اند و این در شرایطی است که بسیج با داشتن روحیه مردمی، انقلابی و خودشکوفایی در میان اذهان عمومی مردان و زنان ایران زمین ماندگار شده است.

امروز کشور در ابعاد مختلف نیازمند پیشرفت روز افزون است که این مهم جز با قطع وابستگی و تکیه بر توان داخلی میسر نخواهد بود؛ در این راه بسیج بهترین الگو برای کار و تولید است.

ایران عزیز اسلامی بیش از هر دوران تاریخی به همدلی، هم افزایی و تلاش واحد برای عبور از تنگناهای تحریمی و مشکلات معیشتی و اقتصادی نیاز دارد و این مهم در گرو یکدلی و بسیج امکانات و منابع کشور است.

با تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان انقلابی، جان برکف و مبارز در سراسر کشور و به خصوص در مجموعه مدیریت شهری تهران، آرزوی توفیقات الهی در مسیر تعالی اسلام و کشور و خدمت صادقانه به مردم عزیز ایران اسلامی را برای تک تک بسیجیان از درگاه ایزد منان خواستاریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول