اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

وزارت دفاع: بسیج همواره در متن اتفاقات، حضور فعال، مفید و مؤثر داشته است

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین تاکید کرد: بسیج هیچ زمانی نسبت به حوادث پیرامون خود منفعل نبوده و همواره در متن اتفاقات، حضور فعال، مفید و مؤثر داشته است.

وزارت دفاع: بسیج همواره در متن اتفاقات، حضور فعال، مفید و مؤثر داشته است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بسیج با آمادگی کامل و به کارگیری همه قدرت، توان و استعداد خود از تمامیت ارضی و منافع جمهوری اسلامی و ملت شریف و عزیز ایران دفاع نموده و در این راه به پشتوانه ایمان و تلاش کارکنان خدوم و زحمتکش خود از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد که منشاء تحولات عظیمی در ایران و جهان گردید. انقلاب اسلامی از همان آغاز، پرچم استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و ستم را به دوش گرفته و داعیه حمایت از همه مظلومان و مستضعفان در جهان را داشته و دارد و در راه نیل به این آرمان والا، بسیج همواره پیشگام و طلایه‌دار بوده است، درختی تنومند،کارآمد و برآمده از مردم و برای مردم که امروز الگویی کاربردی برای ملت‌های منطقه گردیده و پایگاه استواری برای مبارزه با ظلم و حمایت از ستم بیگانگان در منطقه و جهان شده است.

بسیج یعنی خودباوری، تلاش بی‌وقفه و حضور در صحنه، بسیج یعنی فرهنگ اخلاص و ایثار که پایه‌های آن بر مجاهدت زنان و مردانی که در پاسداشت و دفاع از ارزش‌ها و صیانت از اسلام و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بنا شده است و چه زیبا فرمود رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) که «بسیج متن حرکت نظام است و همه باید بسیجی باشیم».

در این سال‌ها بسیج نشان داده که با بذل جان خود تمام‌قد پای انقلاب و دستاوردهای عظیم و نورانی آن ایستاده و باکی از دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان ندارد، حضور نیروهای بسیجی در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن دوران سازندگی، محرومیت زدایی، دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام)، مقابله با همه‌گیری کرونا و دفاع از امنیت کشورخود، مؤید این پیام مهم است که بسیج هیچ زمانی نسبت به حوادث پیرامون خود منفعل نبوده و همواره در متن اتفاقات، حضور فعال، مفید و مؤثر داشته است و تلاش استکبار جهانی و در راس آنها شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار برای ضربه زدن و تضعیف این نهاد مردمی و مبارز به عنوان ذخیره راهبردی انقلاب اسلامی نتوانسته است ذره‌ای از عزم و اراده این عزیزان سلحشور نتواند کاست.  

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن گرامی داشت هفته بسیج و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و نصب‌العین قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تحت هدایت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) پشتیبانی همه جانبه خود از بسیجیان جان بر کف، این اسطوره های مقاومت و پایداری و اخلاص را اعلام می دارد و با آمادگی کامل و به‌کارگیری همه قدرت، توان و استعداد خود از تمامیت ارضی و منافع جمهوری اسلامی و ملت شریف و عزیز ایران دفاع نموده و در این راه به پشتوانه ایمان و تلاش کارکنان خدوم و زحمتکش خود از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد. ان‌شاءالله.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول