اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع ۸۰ هزار بسته معیشتی طی هفته بسیج در مازندران/ ساخت ۱۱۰۰ واحد مسکن محرومان تا پایان سال

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه ۸۰ هزار بسته معیشتی طی هفته بسیج در این استان توزیع می‌شود، گفت: ساخت یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکن محرومان در سال جاری با کمک کمیته امداد مازندران در دستور کار قرار دارد.

توزیع ۸۰ هزار بسته معیشتی طی هفته بسیج در مازندران/ ساخت ۱۱۰۰ واحد مسکن محرومان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیاوش مسلمی امروز در آئین توزیع یک هزار بسته معیشتی سپاه ناحیه آمل، اظهار کرد: یکی از گام‌های مهم و کارساز بسیج با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای کمک مؤمنانه و مواسات تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی با شناسایی نیازمندان و مستمندان محلات مختلف شهری و روستایی است.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های کمک مؤمنانه با درنظر گرفتن کرامت انسانی و حفظ آبروی نیازمندان، افزود: برای ایام گرامیداشت هفته بسیج حدود ۴۰ هزار بسته معیشتی در استان مازندران به صورت متمرکز از سوی نواحی مختلف و بسیج سازندگی آماده شد تا در اختیار اقشار محروم نیازمند قرار گیرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: همچنین تهیه ۴۰ هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه دیگر از سوی خیران بسیج و بسیجیان تهیه و بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع ۸۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در استان مازندران توزیع می‌شود، گفت: با تهیه اقلام اساسی و مورد نیاز خانوارهای نیازمند، ارزش هر بسته معیشتی حدود یک میلیون تومان برآورد شده است.

مسلمی با اشاره به توزیع بیش از ۶ هزار بسته معیشتی از سوی ناحیه مقاومت بسیج آمل، افزود: تاکنون پنج مرحله بسته معیشتی به میزان هر مرحله یک هزار بسته در شهرستان آمل توزیع شد تا در مجموع شاهد توزیع ۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد تومان باشیم.

وی گفت: با توجه به فعالیت بیش از ۴ هزار پایگاه مقاومت بسیج در استان مازندران، نیازمندان هر منطقه و محله از سوی پایگاه مقاومت شناسایی شده و با قرار گرفتن در بانک اطلاعاتی بسیج، پس از بررسی‌های لازم کمک‌های مؤمنانه اهدا می‌شود.

مسلمی بیان کرد: با شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا بحث کمک مؤمنانه با جدیت آغاز شده و همچنان این روند کمک‎رسانی ادامه دارد.

وی با اشاره به ایجاد تفاهم‎نامه با کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران مبنی بر ساخت یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکن محرومین، یادآور شد: ساخت ۴۰ واحد مسکن محرومان تا پایان سال جاری به شهرستان آمل اختصاص یافت و در هفته بسیج با تهیه زمین ۱۴ واحد مسکن محرومان این شهرستان افتتاح می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول