اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دشمن با ایران قوی مشکل دارد

امام جمعه دهدشت گفت: دشمن با ایران قوی و مبانی ایران اسلامی مشکل دارد و در تلاش است که مردم از پیشرفت‌های کشور آگاه نشوند.

دشمن با ایران قوی مشکل دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در یادواره شهدای کارمند شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج همان شجره طیبه است که با تمام وجود هر کجا که لازم باشد در اختیار اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی است.

امام جمعه دهدشت اصل و ریشه بسیجی را ایمان و اعتقادات راسخ او عنوان و تصریح کرد: بسیجی در حوادث، طوفان و سختی‌ها نمی‌لرزد و نمی‌لغزد و ایستادگی می‌کند.

وی افزود: افق تفکر بسیجی در زمین نیست بلکه در آسمان‌هاست.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خواستار تقویت نگاه و روحیه بسیجی شد و بیان کرد: بسیجی همیشه پیروز است، امروز بسیج فخر اسلام و باعث عزت همه آزادی‌خواهان است.

امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: امروز تفکر و فرهنگ بسیجی باعث پیشرفت در همه عرصه‌هاست.

وی با بیان این که امروز دشمن با همه جنود شیطانی خود به میدان آمده است گفت: تلاش دشمن برای تسلط بر کشور برای این است که ایران روز به روز در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو است، علاوه بر این، دشمن با مبانی فکری جمهوری اسلامی مشکل دارد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این که دشمن همه توان خود را پای کار آورد اما باز هم شکست خورد اظهار کرد: این شرارت‌ها هم تمام می‌شود، تکلیف امروز ما جهاد روزانه، کبیر، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، پزشکی و سلامت است.

وی در پیمان با شهداء گفت: ما در میدان هستیم عهد بسته‌ایم اگر از سرهایمان کوه بسازند اجازه نخواهیم داد یک بار دیگر در تاریخ بگویند یک علی دیگر تنها ماند.

امام جمعه دهدشت گفت: صداقت و پاکی بسیجیان و در صحنه بودن آن‌ها در تمامی عرصه‌ها حقیقت شجره طیبه بودن بسیج است.

وحدانی‌فر گفت: مصوبه امروز دولت عراق در استقرار نیروهای مرزی این کشور و خروج نیروهای تروریستی از این مرزها حاصل مداخله بسیج در این زمینه بوده است.

وحدانی فر گفت: شهدا جان دادند که ما جان بگیریم و امروز مقابله دشمن با تمام توان به آشوب و اغتشاش روی آورده است که با حضور بسیجیان و نیروهای مسلح و تدبیر رهبری و در میدان بودن دولت و هوشیاری مردم جای نگرانی نیست.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا و غرب با کیان جمهوری اسلامی در مورد حجاب نیست ادامه داد: دشمن با ایران قوی و مبانی ایران اسلامی مشکل دارد و در تلاش است که مردم از پیشرفت‌های کشور آگاه نشوند.

وحدانی‌فر بیان کرد: دوران بزن در رو تمام شده و مذاکره و شرایط آن را ما تعیین می‌کنیم، زیرا دولت، دولت گذشته نیست.

وی با بیان این که دشمن تفکرات را می‌شناسد گفت: از همین رو در این برهه به مقابله با دولت مردمی و پرتلاش آیت‌الله رئیسی روی آورده تا بلکه مردم را به این دولت بدبین کند که بازهم شکست خواهند خورد.

 وحدانی‌فر خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی و بی‌تدبیری‌هایی بوده که  مسئولان باید تلاش خود را دو چندان کنند تا این مشکلات در سطح جامعه کمتر شود.

به گزارش فارس، علاوه بر یادواره شهدای کارمند شبکه بهداشت، با حضور شورای اداری و بسیجیان، آئین غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا برگزار شد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول