اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پیگیر رفع مشکلات کارگران در سطح کشور هستیم

معاون وزیر کار گفت: تعداد زیادی کارگر در سطح کشور داریم که رفع مشکلات این شرکای اجتماعی در شورای عالی کار، شورای اشتغال و … مد نظر است.

پیگیر رفع مشکلات کارگران در سطح کشور هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی حسین رعیتی فرد در سفر به شهرستان لامرد در جلسه معارفه مدیر کار منطقه انرژی بر لامرد، گفت: تعداد زیادی کارگر در سطح کشور داریم که رفع مشکلات این شرکای اجتماعی در شورای عالی کار، شورای اشتغال و … مد نظر است.

وی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی لامرد دارای پتانسیل‌های خوبی است و در پسکرانه فارس بهتر از عسلویه است که باید از این فرصت بیشترین استفاده شود.

معاون وزیر کار ادامه داد: نیروی متخصص، خلاق و ذخایری که در استان فارس وجود دارد می‌تواند لامرد را بعنوان شهرستان پیشران در کشور مبدل شود.

او با اشاره به اینکه تسهیل گری برای سرمایه گذاری و زمینه سازی اشتغال در این منطقه باید به خوبی انجام شود، گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که شاهد کمترین بروکراسی اداری در مسیر ایجاد اشتغال باشیم.

رعیتی فرد در خصوص وضعیت ساخت استخر کارگری لامرد نیز افزود: ساخت استخر لامرد با ۵۰ درصد بودجه ملی و ۵۰ درصد استانی امید است در آینده نزدیک به اتمام برسد.

معاون وزیر کار گفت: نیروی متخصص و ماهر در منطقه جنوب کم داریم و باید نیروهای متخصص را پرورش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه مهارت افزایی تلاش بیشتر شود تا پیمانکاران از نیروهای بومی این منطقه استفاده کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول