اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

خیز اسپانیا برای تاریخ‌سازی در جام جهانی

مهاجم گلزن تیم ملی اسپانیا پس از پیروزی پرگل تیمش برابر کاستاریکا، به تمجید از عملکرد هم‌تیمی‌هایش پرداخت.

خیز اسپانیا برای تاریخ‌سازی در جام جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس، «فران تورس» مهاجم تیم بارسلونا شب گذشته در ترکیب اصلی اسپانیا در بازی مقابل کاستاریکا قرار داشت و سهم او از پیروزی هفت گله برابر نماینده آمریکای شمالی، دو گل بود.

تورس پس از بازی با کاستاریکا، درباره این پیروزی و همچنین آماده‌سازی برای بازی بزرگِ فینال‌گونه برابر آلمان در روز یکشنبه گفت: خیلی خوشحالم. می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. در نیمه اول ما با نتیجه‌ای خوب به رختکن رفتیم اما می‌خواستیم به پیروزی بزرگتری برسیم چراکه سرنوشت تورنمنت بزرگی مثل جام جهانی، با گل‌ها تعیین می‌شود.

او ادامه داد: حالا می‌خواهیم فیلم‌های بازی آلمان را ببینیم و تلاش می‌کنیم بازی که خودمان دوست داریم را به نمایش بگذاریم. می نمی‌دانم آیا شانس کسب جام هستیم اما می‌خواهیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.

پیروزی شب گذشته برابر کاستاریکا، بزرگترین برد اسپانیا در تاریخ جام‌های جهان است. آن‌ها پیش از این و در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، بلغارستان را با نتیجه ۶ بر یک شکست دادند. «لوئیز انریکه مارتینز» سرمربی فعلی اسپانیا نیز در آن دیدار موفق به گلزنی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول