اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

جوانان با حضور در راهپیمایی‌ها نشان دادند همواره حامی انقلاب اسلامی هستند

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه با اشاره به شکست دشمن در عرصه‌های مختلف گفت: آنچه از راهپیمایی‌ها و اجتماعات انقلابی مشاهده می‌شود حضور پرشور و باصلابت جوانان و نوجوانان نسل سوم و چهارم در حمایت از انقلاب است.

جوانان با حضور در راهپیمایی‌ها نشان دادند همواره حامی انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرندیه؛ محسن صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به خصومت‌های دشمنان با انقلاب اسلامی در ۴۰ و چند سال گذشته اظهار داشت: دشمن در این ۴۰ سال لحظه‌ای ما را رها نکرده و در دشمنی با جمهوری اسلامی ایران چیزی کم نگذاشته ولی با این حال امروز ما یک قدرت منطقه‌ای هستیم.

وی با بیان اینکه بسیج در ادامه حرکتش پس از انقلاب همواره و در همه عرصه‌ها حضور تأثیرگذاری داشته افزود: بسیج در عرصه مقابله با ضدانقلاب و منافقین، در هشت سال دفاع مقدس، در عرصه سازندگی، در عرصه خدمات‌رسانی، در عرصه مقابله با فتنه‌های سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶،۹۸ و حوادث ناگوار چند روز اخیر همواره سرافراز از میدان بیرون آمده و همچون سد محکمی در مقابل دشمنان است.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه با تأکید بر سرمایه‌گذاری بسیار زیاد دشمن بر روی جنگ فرهنگی و امید به پیروزی در عرصه فرهنگ خاطرنشان کرد: آنها امروز به خیال خام خود با این همه هزینه توانسته‌اند نسل سوم و چهارم را با انقلاب بیگانه کنند ولی آنچه از راهپیمایی‌ها و اجتماعات انقلابی مشاهده می‌شود حضور پرشور و باصلابت جوانان و نوجوانان نسل سوم و چهارم در حمایت از انقلاب است.

صادقی یادآور شد: مردم ایران اسلامی هوشیار هستند و در موقع لزوم با حضور در صحنه‌های مختلف تمام تحلیل‌های دشمنان را به هم زده‌اند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول