اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خدمت رسانی به مردم موجب آرامش و بی اثری هجمه‌های دشمنان می‌شود/ اغتشاشات اخیر‌ سرمنشأ مردمی نداشت

امام جمعه بناب با اشاره به رابطه خدمت رسانی به مردم و ایجاد آرامش در جامعه گفت: هر چه خدمت رسانی به مردم از سوی مسئولان بیشتر و بهتر شود همان اندازه آسایش و آرامش مردم نیز بیشتر خواهد شد و در مقابل هجمه‌های دشمنان نیز بی اثر خواهد شد.

خدمت رسانی به مردم  موجب آرامش  و بی اثری هجمه‌های دشمنان می‌شود/ اغتشاشات اخیر‌ سرمنشأ مردمی نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای تأمین شهرستان با وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای کشور اظهار کرد: بر اساس آمارها تنها عده قلیلی در اغتشاشات اخیر شرکت داشتند اما امپراطوری رسانه‌ای غرب طوری القاء می‌کند که نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال سقوط است.

وی افزود: متأسفانه برخی عوامل دشمن در داخل نیز با این هجمه رسانه‌ای دچار اشتباه محاسباتی شدند. بنابراین باید این مسأله مورد توجه باشد که این فراز و نشیب‌ها از ابتدای انقلاب بوده و باز ادامه خواهد داشت و این فراز و نشیب‌ها مشخص خواهد کرد که افراد تا چه اندازه در اعتقادات خود قرص و محکم هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به ضرورت خدمت رسانی به مردم تصریح کرد: مدیران مخصوصاً در این شرایط حساس موظف و مکلف هستند که در مجموعه تحت مدیریت خود هرچه بیشتر و بهتر به مردم خدمت‌رسانی کنند.

باقری‌بنابی ضمن تقدیر و تشکر از قاطبه مردم فهیم شهرستان بناب خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار بناب آزمون‌های سختی را پشت سر گذاشتند و در این آزمون اخیر نیز با عدم همراهی با تعداد انگشت شمار اغتشاشگر ثابت کردند که به نظام جمهوری اسلامی وفا دارند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های ارزنده اعضای شورای تأمین شهرستان در خصوص برقراری نظم و امنیت و تأمین آسایش مردم خاطرنشان کرد: این توفیق حاصل وجود وحدت و همدلی بین اعضای محترم شورای تأمین شهرستان بوده و باید این صمیمیت و وحدت ادامه یابد.

امام جمعه بناب در ادامه همچنین از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری یکی از اراذل و اوباش منطقه تقدیر و تشکر کرد و از قوه قضائیه خواست برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم عمومی جامعه بعمل آورند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول