اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران

همزمان با ایام برگزاری جام جهانی فوتبال، پویش «می‌میرم برات» با هدف گسترش و تقویت عزت ملی و حس تعلق به سرزمین، جغرافیا و پرچم ایران برگزار می‌شود.

پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، پویش «می‌میرم برات» به منظور پاسداشت ارزش پرچم جمهوری اسلامی ایران و جایگاه آن در تقویت همبستگی ملی و اجتماعی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت شبکه یک سیما برگزار می‌شود.

ویژه برنامه «می‌میرم برات» در قالب پویش مردمی در فضای مجازی به صورت ارسال عکس، فیلم، صوت و دلنوشته با محوریت گرامیداشت پرچم جمهوری اسلامی  ایران و حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر درحال برگزاری است.

برای شرکت در این پویش، عکس، فیلم و صوت های خود را به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۵۴۲ ارسال کنید. همچنین می توانید دلنوشته های خود را به شماره ۳۰۰۰۰۱ بفرستید.

آثار ارسالی هر روز در سه بازه زمانی ۱۲، ۱۶ و ۱۸ به مدت بیست دقیقه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و در پایان هر روز، به قید قرعه به بیست نفر هدایایی تعلق می گیرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول