اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

جوانان با اتکا به فرهنگ شهادت مقابل یک دنیا ایستادگی کردند

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جوانان ما با اتکا به فرهنگ شهادت مقابل یک دنیا ایستادگی کردند، گفت: در عملیات کربلای ۵بود که دشمن فهمید توان مقابله با اراده ایران را ندارد.

جوانان با اتکا به فرهنگ شهادت مقابل یک دنیا ایستادگی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار احمد شفائی امروز در جمع بسیجیان شهرستان چابهار اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که همه ما باید با جدیت دنبال کنیم انتقال فرهنگ جهاد و شهادت در دفاع مقدس است، که در آن دوران عینیت داشت و ظهور و بروز بیشتری نیز داشت.

وی با اشاره به این که بستری که می توان از این مهم استفاده کرد بازسازی عملیات هایی که در آن مقطع پرافتخار ایران اسلامی اتفاق افتاده است می باشد، افزود: بازسازی عملیات کربلای ۵ یکی از عملیات های پر افتخار دوران طلائی هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این عملیات، یکی از عملیات هایی است که وضعیت جنگ را تعیین و تکلیف کرد در آن مقطع، فشاری که به دشمنان آمد و اراده جدی که ایران اسلامی داشت دشمنان تسلیم خیلی از خواسته های ایران شدند و در ادامه منجر به مباحثی شد که در سال۱۳۶۸ اتفاق افتاد.

سردار شفائی با اشاره به این که این نمایشگاه زمانی مناسب برای نشان دادند دلاوری های رزمندگان است‌خاطرنشان کرد: این اتفاق زمینه ای است که به جوانان ما یادآور شویم، در آن مقطع پدران و برادران شما با چه روحیه ای با چه فرهنگی با اتکا به چه ویژگی ها و مباحثی توانستند با حداقل ها در مقابل یک دنیای زر و زور با توان ایستادگی کنند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: جوانان ما باید بدانند با ایثار و فداکاری، با شجاعت و شهامت، با ولایت مداری، با ایستادگی و با وحدت ویژه؛ عزیزان ما در آن مقطع به پیروزی رسیدند و اخلاق و صداقت داشتند و خداوند متعال به این اخلاص و صداقت و فداکاری برکت داد و نتیجه آن پیروزی ارزشمند دفاع مقدس شد.

پایان پیام/3139 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول