اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

وزیر آموزش و پرورش: طرح رتبه بندی معلمان درحال اجراست

وزیر آموزش و پرورش به سند تحول بنیادین که در سال ۹۰ تصویب شد، اشاره کرد و گفت: هنوز برای این سند کاری انجام نگرفته بود که سند ۲۰۳۰ را در دولت تصویب و بر اجرای آن تأکید کردند.

وزیر آموزش و پرورش: طرح رتبه بندی معلمان درحال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، وزیر آموزش و پرورش دقایقی پیش با استقبال استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش و با هدف شرکت در چند نشست هم اندیشی و کلنگ زنی یک پروژه آموزشی در استان بوشهر، وارد فرودگاه مرکز این استان شد.

یوسف نوری در بدو ورود به بوشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ظرفیت‌های خوبی در آموزش و پرورش استان بوشهر وجود دارد و در کنار آن کاستی‌ها و نارسایی‌هایی در حوزه زیرساختی و نیروی انسانی دیده می‌شود که برای برطرف کردن آنها برنامه ریزی می‌شود.

وی درباره آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان گفت: این طرح در حال اجرا است.

به گزاشر فارس، حضور در گلزار شهدای بهشت و شرکت در آیین عطرافشانی قبور معطر و مطهر شهدا اولین برنامه یوسف نوری در سفر یک روزه خود به استان بوشهر است.

وی سپس ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر، در ۲ نشست جداگانه با نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی و معلمان منتخب شرکت می‌کند. حضور در پنجمین شورای آموزش و پرورش استان در سال جاری و قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در بوشهر است.

همچنین در این سفر عضو کابینه دولت ایران قوی، با برگزاری آیین کلنگ زنی احداث هنرستان فنی و حرفه‌ای در محله ریشهر مرکز استان، این عملیات عمرانی- آموزشی شروع می‌شود.

پایان خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول