اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آغاز اردوهای راهیان پیشرفت در کرمانشاه/ بازدید گروهی دانش‌آموزان از اماکن گردشگری استان رایگان است

معاون پرورشی و امور فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: اردوهای راهیان پیشرفت به منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مشاغل و صنایع مختلف در استان در حال اجرا است و تا پایان سال ادامه دارد.

آغاز اردوهای راهیان پیشرفت در کرمانشاه/ بازدید گروهی دانش‌آموزان از اماکن گردشگری استان رایگان است

احمد شایسته، معاون پرورشی و امور فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به آغاز اردوهای راهیان پیشرفت، اظهار کرد: اردوهای راهیان پیشرفت به منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان به خصوص دانش‌آموزان اول و دوم دبیرستان با مشاغل و صنایع مختلف در استان در حال اجرا است و تا پایان سال ادامه دارد.

وی ادامه داد: طی مکاتباتی با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لیست کارخانه‌ها و صنایع استان که امکان بازدید دسته‌جمعی دانش‌آموزان امکان دارد، اخذ شده و با نواحی آموزش و پرورش هم هماهنگی‌های لازم صورت گرفته که دانش‌آموزان با اخذ رضایت‌نامه کتبی از اولیا در قالب اردوهای راهیان پیشرفت، از این اماکن بازدید خواهند کرد.

معاون پرورشی و امور فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای به اردوهای تربیتی بازدید از اماکن گردشگری و تفریحی استان، گفت: تفاهمنامه‌ای در این راستا با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان منعقد شده تا دانش‌آموزان در قالب اردوهای تربیتی از تمامی اماکن تفریحی و گردشگری استان به صورت رایگان با راهنمایی افرادی از سوی میراث‌فرهنگی بازدیدی هدفمند داشته باشند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول