اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دشمن در جنگ ترکیبی امروز نقاط قوت ملت ایران را هدف قرار داده است/جهاد تبیین مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن است

استاندار کردستان گفت: دشمن در جنگ ترکیبی امروز نقاط قوت ملت ایران را هدف قرار داده است.

دشمن در جنگ ترکیبی امروز نقاط قوت ملت ایران را هدف قرار داده است/جهاد تبیین مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن است

اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز در سخنرانی مراسم عطرافشانی گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: بسیج یکی از معجزات رهبری امام راحل است.

وی اضافه کرد: حضور ما در گلزار شهدا و آرامگاه بزرگمردان دوره معاصر که کار بزرگ و ماندگاری را در تاریخ این کشور ثبت و ضبط کردند نه فقط برای بزرگداشت شهدا بلکه برای تمدید روحیه و انگیزه و مددگرفتن از ارواح شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید "آنانی که از کاروان شهادت جا ماندن بر حقانیت این مسیر بشارت می‌دهند".

وی افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی که مرهون و مدیون خون‌های پاک و به ناحق ریخته این شهیدان والامقام است در اوج مسیر خود و در نزدیک قله‌های نهایی است، هدف بزرگی که امام راحل، مردم و شهدا برای آن به پا خواستند مورد حسد، هجمه و تهاجم همه جانبه و ترکیبی دشمنان و ایادی و مزدوران و فریب‌خوردگان و رمالان رسانه‌ای هستند.

وی اضافه کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، فرق این دوره از اغتشاشات و دشمنی‌ها در این است که اگر دشمنان در گذشته روی نقاط ضعف زوم کرده بودند امروز روی نقاط قوت نظام هجوم می‌آورند.

وی گفت: یک نمونه از این نقاط قوت‌، شخصیت‌های بزرگی است که می‌بایست تا دنیا دنیاست باید افتخار ما و جهان اسلام و مستضعفین باشند.

وی عنوان کرد: دشمن برای اینکه این گوهرهای گرانبها، ستاره‌های درخشان و مشعل‌های روشن را در این غبار فتنه‌ها مخدوش کند و نگاه نسل نو را به این ستارگان درخشان آنگونه که خود می‌دهد شکل دهد مورد هجمه و هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی از شخصیت‌های بزرگی است که امروز مورد هجمه جدی دشمنان قرار گرفته است، گفت: حاج قاسم وقتی زنده بود دشمن از بزرگ تا کوچک از او هراس داشت و امروز هم از عکس و تصویر این شهید هراسناک است.

وی اضافه کرد: باید روی کلیدواژه جهاد تبیین تاکید کنیم، امروز نیازمند جهاد تبیین هستیم تا دشمن در این جنگ ترکیبی که پیشقراول آن جنگ رسانه‌ای است نتواند به اهداف شوم خود برسد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول