اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

فوتسالیست‌های جدید در آناصنعت/قمی‌ها راهی بندر شدند

تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم برای حضور پرقدرت در دور برگشت فصل 1401 لیگ برتر باشگاه‌های کشور سه بازیکن جدید به خدمت گرفت.

فوتسالیست‌های جدید در آناصنعت/قمی‌ها راهی بندر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد که از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران به دنبال خرید امتیاز فردوس، نماینده استان قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال کشور شده، این روزها در تدارک وسیع برای حضور موفق در نیم‌فصل دوم مسابقات است و در این مسیر بازیکنان جدیدی به ترکیب خود اضافه کرد که معرفی آنها با حضور سیدمحمد شرافتی مدیرعامل باشگاه آناصنعت در قم صورت گرفت تا نماینده قم قوی‌تر از نیم‌فصل نخست، از روز جمعه چهارم آذر ماه در دور برگشت وارد رقابت با حریفان شود.

بهداد شیخ‌احمدی بازیکن جدید آناصنعت قم

آناصنعتی‌ها که از 13 بازی دور رفت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران سه پیروزی، سه تساوی و 7 شکست در کارنامه دارند، این روزها در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان سخت تمرین می‌کنند تا امتیازات از دست رفته را در دور برگشت جبران کرده و جایگاه خود را در جدول لیگ برتر ارتقاء دهند.

علی محب‌علیان خرید جدید آناصنعت قم در نیم‌فصل دوم 

این روزها علاوه بر تمرین، یکی از برنامه‌های جدّی مدیریت و کادر تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم تلاش برای تقویت تیم از طریق جذب بازیکنان جدید است که در این مسیر تا کنون سه بازیکن به نام‌های علی محب‌علیان، بهداد شیخ‌احمدی و محمد ارجمندزاده به نماینده فوتسال قم ملحق شده‌اند و در دور برگشت به میدان می‌روند.

محمد ارجمندزاده بازیکن بومی جدید آناصنعت

محب‌علیان در دهه ۱۳۹۰ برای یاسین‌پیشرو قم در لیگ برتر به میدان رفته، شیخ‌احمدی سابقه عضویت شهروند ساری در لیگ برتر فوتسال را دارد و محمد ارجمندزاده از فوتسالیست‌های بومی است که در لیگ دسته دوم ایران برای دلسوختگان اهل بیت (ع) نیز بازی کرده است.

البته با تغییرات ایجاد شده در این تیم، جدایی فرهاد فلامرزی که در نیم‌فصل نخست توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند قطعی شده و چند بازیکن از تیم امید آناصنعت پاسارگاد نیز به جمع یاران سعید قاسمی در تیم بزرگسالان ملحق شده‌اند تا آناصنعت در نیم‌فصل دوم پرقدرت‌تر از قبل برابر رقبا قرار بگیرد.

پیگیری تمرینات آناصنعت برای مصاف هفته چهاردهم با صنایع هرمزگان

یاران سعید قاسمی در تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم امروز راهی بندرعباس شدند تا عصر روز جمعه ۴ آذر ماه در دیداری از هفته نخست دور برگشت لیگ برتر برابر تیم صنایع پشتیبان هرمزگان قرار بگیرند، ضمن اینکه روز چهارشنبه نهم آذر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم قند کاترین آمل خواهند بود.

پایان پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول