اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«جهاد تبیین» یکی از رسالت های امام حسینی ماست

استاندار قزوین گفت: امروز جهاد تبیین رسالت اربعینی و امام حسینی همه ماست و همان رسالتی است که رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس انجام داده اند و باید با تمام قدرت و توان این دستور کار را اجرایی کرد.

«جهاد تبیین» یکی از رسالت های امام حسینی ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از فعالان اربعین استان قزوین که با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت برگزار شد، اظهار کرد: شرایط امروز کشور یک شرایط ویژه و خاصی است و کشور در این شرایط نیاز به اتخاذ تصمیماتی توسط مردم، باورمندان به نظام، متدینین و علاقه مندان به این جغرافیای پرافتخار دارد تا در حد توان خود نقش آفرینی داشته باشند.

وی افزود: آن چیزی که در دنیا اتفاق می افتد و تدابیری که در دست اجرا می باشد ناشی از مکر و توطئه دشمنان است و این اتفاقات در یک فضای کامل، جامع و ترکیبی صورت گرفته و این یکی از آخرین تلاش های مذبوحانه آنها خواهد بود.

اعلایی با بیان اینکه اجرای جهاد تبیین امروز یکی از رسالت های جدی مردم و مسئولان است، گفت: اگر مقوله جهاد تبیین مانند سایر تأکیدات رهبر معظم انقلاب جدی تر گرفته می‌شد امروز شرایط خیلی بهتری داشتیم و بعد از این موظف به این هستیم که داشته‌های خود را که مبتنی بر تلاش‌های ایثارگران، مجاهدین و شهدا با رهبری امامین انقلاب است را بشناسیم و بیان کنیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: در این زمینه رسالت دیگر متوجه مسئولان است که باید برنامه‌ریزی برای رفع نقاط ضعف در دستور کار مسئولان قرار گیرد چرا که خیلی از دغدغه ها درست است و باید نسبت به برطرف شدن آنها برنامه‌ریزی شود.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: امروز جهاد تبیین رسالت اربعینی و امام حسینی همه ماست و همان رسالتی است که رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس انجام داده اند و باید با تمام قدرت و توان این دستور کار را اجرایی کرد.

وی افزود: باور دولت سیزدهم که از اراده مردمی شکل گرفته و آن چیزی که باید به طور جدی در دستور کار قرار بگیرد، توجه به خواست و اراده مردم و مردمی سازی امور است و این موضوع امروز در دستور کار دولت قرار دارد و در همین راستا برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی سند مردمی سازی دولت تدوین شده و یکی از حوزه هایی که این سند تبلور پیدا کرد، اربعین بود.

اعلایی گفت: سیاق اجرایی برنامه های مناسبت اربعین به شکل مشارکت بیشتر گروه های مردمی بوده که به همین دلیل هم شاهد موفقیت بوده‌ایم و این یک دستور کار در سایر حوزه ها خواهد بود.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان قزوین در ایام نوروز گذشته با استفاده از ظرفیت های مردمی در سطح استان در کاهش تصادفات جاده ای و فوتی ها رتبه نخست کشور را کسب کرد که این موضوع با حضور مردم محقق شد و باید در سایر حوزه ها هم عملیاتی شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول