اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

رییس کمیسیون امنیت ملی:برگ برنده جمهوری اسلامی در برابر فشارها و توطئه‌ها سرمایه اجتماعی است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:برگ برنده جمهوری اسلامی در برابر تمامی فشارها و توطئه‌ها سرمایه اجتماعی است؛مردم ایران در همه گردنه‌های حساس کشور وارد میدان شده و از انقلاب و ولایت دفاع کردند و باید اذعان کنیم حتی بسیاری از منقدان به دلیل عشق به ایران و نظام اسلامی از حضور در کف خیابان خودداری کردند.

رییس کمیسیون امنیت ملی:برگ برنده جمهوری اسلامی در برابر فشارها و توطئه‌ها سرمایه اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در نشست با جامعه اسلامی کارمندان آذربایجان‌غربی اظهار داشت:دولت سیزدهم زیر بار فشار غربی‌ها در موضوع برجام نرفت و در اقدامی هوشمندانه و شجاعانه وارد پیمان‌های جهانی و منطقه‌ای شد،عضویت در شانگهای و اوراسیا و قراردهای اقتصادی با چین و روسیه عملا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های ظالمانه اعمال شده، دیگر در انزوای اقتصادی نخواهد بود.

جلالزاده گفت: جمهوری اسلامی ایران در نظم جدید جهانی نقش مستقل دارد و تمامی اتفاقات اخیر تلاش برای انحراف ایران از این مسیر است. در نظم نوین جهانی قدرت از غرب به شرق در حال انتقال و محور مقاومت نیز در حال گسترش است.

وی تاکید کد:دشمنان ملت ایران تمایلی به ایفای نقش مستقل ایران در نظم جدید جهانی ندارند و به تعبیر مقام معظم رهبری از ایران قوی در هراسند.

جلالزاده گفت:دشمنان در جنگ شناختی تحمیل شده به ایران در تلاش برای تسخیر اذهان مردم و حتی مسوولان هستند؛ و با بهره مندی از فضای مجازی به دنبال وارونه نشان دادن حقایق و فریب افکار عمومی هستند.

وی افزود:معتقدم دنیا به دهه هشتادی‌ها ظلم کرده است چرا که درگیر یک جنگ شناختی اعمال شده از سوی دشمنان شدند، دشمن با بهره مندی از فضای مجازی در تلاش است ادارک مخاطبانش را دستکاری کند؛ نیازمند آن هستیم تا همه آنانی که از شرایط حاکم بر کشور آگاهی دارند به طور شفاف از مواضع به حق جمهوری اسلامی دفاع کرده و حقایق را در جامعه بازگو کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد:دشمن به دنبال لشکرکشی کاذب در فضای مجازی برای ایجاد یک چهره ناآرام در مناطق مختلف کشور است.هرکسی اینترنشنال را می‌دید این احساس به او القا می‌شد که تهران سقوط کرده و در آتش می‌سوزد این در حالیست که از ۲ هزار محله تهران فقط در چندین نقطه آن هم به صورت پراکنده شاهد اغتشاشات بودیم جالب است بدانید که از ۴۶ هزار دانشجوی دانشگاه تهران کمتر از سه هزار دانشجو در حوادث اخیر دخیل بودند.

وی گفت:برگ برنده جمهوری اسلامی در برابر تمامی فشارها و توطئه‌ها سرمایه اجتماعی است؛مردم ایران در همه گردنه‌های حساس کشور وارد میدان شده و از انقلاب و ولایت دفاع کردند و باید اذعان کنیم حتی بسیاری از منقدان به دلیل عشق به ایران و نظام اسلامی از حضور در کف خیابان خودداری کردند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر افزود:اعتراضات نشانه جمهوریت نظام اسلامی است؛ اما مرز بین اعتراض و اغتشاش باید مشخص شود؛ آیا در اعتراضات معلمان، کشاورزان و یا اعضای تعاونی‌های مسکن، خون از دماغ کسی آمد؟ معتقدیم که باید پاسخگوی اعتراضات مردم بود اما تخریب اموال عمومی و حمله مسلحانه به نیروهای نظامی به هیچ عنوان اعتراض نیست.

وی یادآو شد:هیچ کشوری در دنیا در برابر حمله به پایگاه‌های نظامی ساکت نمی‌ماند؛ باید قبول کنیم که حوادث اخیر اعتراض نیست؛ وقتی به صورت مسلحانه به پایگاه‌های بسیج و کلانتری‌ها حمله می‌شود نباید انتظار سکوت را داشته باشند.

اطلاعاتی از جلسات مخفیانه دشمنان در حاشیه خلیج فارس در دست داریم که نشان می‌دهد آنان از متوسل نشدن حکومت به خشونت شوکه شده‌اند.

جلالزاده گفت:جمهوری اسلامی تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا حتی یک نفر نیز در حوادث اخیر کشور جان خود را از دست ندهد؛ به طور مثال در کرج با وجود چاقو خوردن مامور نیروی انتظامی، او از اسلحه خود استفاده نکرده بود که این نشان از مظلومیت جمهوری اسلامی دارد.


انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول