اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

جمعی از تشکل‌های اقلیت‌های مذهبی: اجازه سوءاستفاده به دشمنان کشورمان را نمی‌دهیم

جمعی از تشکل‌های اقلیت‌های مذهبی کشور در بیانیه‌های جداگانه‌ای ضمن محکومیت حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور اعلام کردند که اجازه سوءاستفاده به دشمنان کشورمان را نمی‌دهیم.

جمعی از تشکل‌های اقلیت‌های مذهبی: اجازه سوءاستفاده به دشمنان کشورمان را نمی‌دهیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گروه‌های مختلفی از اقلیت‌های دینی در محکومیت اغتشاشات اخیر در سطح کشور و  بیانیه‌‌های جداگانه‌ای صادر و با خانواده‌های شهدای حوادث تروریستی ایذه، شاهچراغ و ... ابراز همدردی کردند.

**بیانیه هیأت مدیره انجمن کلیسای شرق آشوری در ایران:

هیأت مدیره انجمن کلیسای شرق آشوری در ایران پیرو اتفاقات تلخ و ناگوار هفته‌های اخیر که موجب بر هم زدن امنیت کشور و ایجاد فرصت برای دشمنان دیرینه نظام جمهوری اسلامی ایران جهت عرض اندام و  ایجاد حوادث دردناک تروریستی نظیر شاه چراغ و ایذه و شهادت مدافعان امنیت کشور گردیده ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده شهدا و مردم شریف ایران، هرگونه خروج از چارچوب قانونی، بی‌احترامی به مقدسات، ایجاد ناامنی در جامعه، تخریب اموال عمومی، صدمه به جان و مال مردم و اغتشاشات را محکوم نموده و جامعه فهیم ایران را به آرامش و مطالبه حقوق خود در چارچوب قانون اساسی کشور دعوت می‌نماید مطمئناً به فضل الهی و تدبیر مسئولین نظام، هرچه سریع‌تر آرامش به میهن عزیزمان ایران باز خواهد گذشت.

*بیانیه خلیفه‌گری آشوری و کلدانی کاتولیک تهران:

به نام خدا

با سلام

خلیفه‌گری آشوری کلدانی کاتولیک تهران ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار و شهدای امنیت در اغتشاشات اخیر و شهدای مظلومانه حوادث تروریستی شاه چراغ و ایذه ...، این خلیفه‌گری توهین به مقدسات و پرچم مقدس کشورمان ایران عزیز و اختلالات و اغتشاشات در کسب و کار و پیشه هموطنان گرامی را محکوم کرده و اجازه سوءاستفاده به دشمنان کشورمان را نمی‌دهیم. در همین راستا همبستگی خود را با نظام و ملت شریف عزیزمان ایران اعلام می‌داریم.

با آرزوی صلح و امنیت برای کشور و مردم عزیزمان ایران از خداوند منان خواهانیم.

اسقف توماس میرام

از طرف مدیر پاتریارک در خلیفه‌گری آشوری کلدانی کاتولیک تهران

*بیانیه کلیسای انجیلی آشوری تهران:

به نام خدا

طی هفته‌های اخیر، متأسفانه حوادثی واقع شد که دل همه را به درد آورد و برخلاف امنیت کشور و مصالح نظام بود. بررسی تاریخی هجمه‌های دشمنان این مرز و بوم، نشان داده که بیگانگان هرگز دلسوز ملت ایران نبوده و همواره درصدد آسیب رساندن به وحدت ملی و تمامیت ارضی کشور عزیزمان ایران بوده و هستند. وظیفه دینی و میهنی ایجاب می‌کند که ضمن محکوم ساختن هرگونه اغتشاش و ناامنی در کشور، از حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی حمایت کرده و از خداوند منان بخواهیم که صلح و آرامش و رحمت الهی برای تمام ملت شریف ایران برقرار و مستدام باشد و همه چیز ختم به خیر شود.

کلیسای انجیلی آشوری تهران

کشیش نیئوس مقدس‌نیا

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول