اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اکران انیمیشن «لوپتو» در یزد

انیمیشن سینمایی «لوپتو» با هدف شادی‌آفرینی برای کودکان و خانواده‌های ایرانی در سینماهای «تک» و «جام‌جم» یزد در حال اکران است.

اکران انیمیشن «لوپتو» در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری این استان، پویانمایی سینمایی «لوپتو» به تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و کارگردانی عباس عسکری نخستین محصول مرکز انیمیشن سوره است که با شعار «شادی ساختنی است»، روی پرده سینما رفته است.

این اثر با تکنیک سه بعدی توسط هنرمندان کرمانی در استودیو فراسوی ابعاد، تولید شده است.

«لوپتو» یک پویانمایی سینمایی موزیکال با فضای کمدی، طنز، شاد و مهیج برای مخاطب کودک و نوجوان است ولی به طور کلی فضای آن به گونه‌ای است که کودکان و خانواده‌ها می‌توانند با هم به تماشای فیلم بنشینند.

این فیلم سرشار از پیام‌ها و الگوهای مثبتی است که می‌تواند برای آینده‌سازان ایران اسلامی، الهام‌بخش مفاهیمی چون امید، تلاش، خلاقیت و مقاومت‌ در مواقع سختی و تنگناها باشد.

داستان فیلم درباره کارگاه اسباب‌بازی‌ خلاقانه «لوپتو» است؛ پدر علی که پزشک یک آسایشگاه روان‌درمانی است در کارگاه لوپتو با یاد دادن ساخت اسباب بازی به بیمارانش، آن‌ها را درمان می‌کند اما....

«لوپتو» در گویش کرمانی به معنی اسباب‌بازی‌ها و عروسک‌های دست‌ساز است که در زمان قدیم، مادرها برای فرزندان خود درست می‌کردند.

خانواده‌ها و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز عصرها در پردیس سینمایی تک و سینما جام جم یزد به تماشای این فیلم شاد، قصه‌گو و جذاب بنشینند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیط با شماره ۳۷۲۵۲۵۶۰(سینما جام جم) و ۳۸۲۲۹۹۹۸(سینما تک) تماس بگیرند.

پایان پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول