اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ساخت پنج هزار واحد مسکونی آسیب دیده از آبگرفتگی سال 99 بندر امام در حال انجام است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: عملیات اجرایی ساخت همه پنج هزار واحد مسکونی آسیب دیده از سیل سال 99 بندر امام خمینی(ره) در حال انجام است و 150 میلیون تومان وام دیگر نیز در حال پرداخت است.

ساخت پنج هزار واحد مسکونی آسیب دیده از آبگرفتگی سال 99 بندر امام در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، ظهر امروز اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازدید از شهرک‌های در حال ساخت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: در سیل بندر امام خمینی(ره) پنج هزار خانواده آسیب دیدند و بازسازی پنج هزار واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در برخی محل‌هایی که سیل داشتیم خانه‌ها در دل یکدیگر بودند و شبکه معابر فنی و مهندسی نبود و تصمیم جابجایی سه هزار خانه از پنج هزار واحد مسکونی گرفته شد.

نیکزاد ادامه داد: امروز همه پنج هزار واحد مسکونی عملیات اجرایی را آغاز کرده‌اند که برای بازسازی 55 میلیون تومان بلاعوض و 130 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده بود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به کافی نبودن میزان پرداخت بلاعوض و وام برای تکمیل کردن ساخت یک واحد مسکونی بیان کرد: مردم مشغول بازسازی بودند اما هزینه بازسازی بالا بود، به همین علت پیشنهاد شد 150 میلیون تومان وام دیگر اضافه شود که خوشبختانه با نظر مثبت هیات دولت تصویب شد و در یک ماهه گذشته نیز بانک‌ها همکاری خوبی برای پرداخت وام داشتند.

نیکزاد بیان کرد: اکثر واحدها در مرحله نازک کاری هستند، محوطه سازی شبکه معابر و اجرای شبکه فاضلاب در دستور کار قرار دارد، همچنین برنامه ریزی برای جدول گذاری، زیرسازی، روسازی و آسفالت در حال انجام است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پایان گفت: مردم بندر امام خمینی(ره) در ایام سیل زحمات زیادی را متحمل شدند که امیدواریم در واحدهای نوساز به زندگی خود ادامه دهند.

پایان پیام/72067/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول