اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی هفته بسیج در آمل

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج محل مناسب برای نمایش توانمندی‌های صاحبان اقتصاد خرد و خانگی است.

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی هفته بسیج در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی این شهرستان شامگاه امروز به مناسبت هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه کربلای مازندران، مسؤولان استانی و شهری افتتاح شد.

این نمایشگاه با ۶۰ غرفه عرضه محصولات خانگی، صنایع دستی، تولید گل و گیاه، گیاهان دارویی و طبی، محصولات سلامت‌محور، حجاب و پوشش اسلامی، شیرینی و نان سنت خانگی، حصیربافی مرداب، برنج و محصولات زراعی، منسوجات طبیعی، نهال مرکبات از امروز تا پنجم آذر ماه همزمان با سالروز ایجاد مستضعفین محل فروش محصولات خانگی و اقتصاد خرد است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اقدامات کارساز، مهم و ارزشمند ناحیه مقاومت بسیج به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی است که با حضور اقتصاد خرد و مشاغل خانگی وارد میدان شدند.

سیاوش مسلمی با اشاره به رضایتمندی علاقمندان و فعالان اقتصادی، افزود: استفاده از وام و تسهیلات کم‌بهره بسیج سازندگی باعث شده تا جویندگان کار زیادی صاحب کار و حرفه شوند و گام مهمی در راستای اشتغالزایی و مبارزه با بیکاری برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه دست‌ساخته و محصولات پرداخته دست علاقمندان به کار در منازل و کارگاه‌ها در نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی برای عرضه عموم به نمایش درآمده است، تصریح کرد: کارگاه‌های تولید محصولات خانگی و خرد باید با حمایت مسؤولان گسترش داده شوند و اشتغال آنها دوام و پایداری داشته باشد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به وجود ماده ۱۸ و ۱۶ در زمینه برخورداری از وام کم‌بهره بسیج سازندگی، خاطرنشان کرد: سهم زیادی از تسهیلات استانی به شهرستان آمل اختصاص یافت تا افراد مستعد حوزه تولیدات خانگی، افراد بی‎سرپرست، سرپرست خانوار و کارآفرینان از وام‌ها برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۷ میلیارد تومان وام کم بهره ماده ۱۶ و ۱۸ به متقاضیان کار اختصاص یافت و روند اعطای تسهیلات تا پایان سال جاری ادامه دارد، گفت: با حمایت مسؤولان، هم‌افزایی و تعامل می‌توان هر سال گام‌های بزرگی در مسیر امیدبخشی عمومی، رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان برداشت.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول