اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

موضع‌گیری علیه انقلاب مصداق بارز خیانت است/ نارضایتی مردم از عملکرد برخی مدیران

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: اشخاصی که از سفره جمهوری اسلامی ارتزاق و از بیت‌المال حقوق دریافت می‌کنند و بر علیه جمهوری اسلامی هستند، دقیقا مصداق بارز منافقین هستند و عنوان خیانت و خیانتکار به خود خواهند گرفت.

موضع‌گیری علیه انقلاب مصداق بارز خیانت است/ نارضایتی مردم از عملکرد برخی مدیران

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عبدالجمید کشوری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسئولین و اشخاصی که تریبون‌ها را در اختیار دارند باید امیدآفرینی کنند و جامعه را نسبت به نظام خوش‌بین و امیدوار سازند، اما متاسفانه امروزه در بعضی مواقع شاهد هستیم که عکس این اتفاق می‌افتد و برخی از افرادی که صاحب تریبون و جایگاهی هستند مردم را از نظام جمهوری اسلامی ناامید می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی خدمتگزاران بسیاری دارد و عملکرد یک مسئول ضعیف را نباید به پای جمهوری اسلامی گذاشت، در هر صورت مردم نگهدارنده پرچم انقلاب هستند و از روی عقیده انقلاب اسلامی را بناکرده‌اند.

مدیرکل زندان‌های لرستان با بیان اینکه انقلاب شد، تا ارزش‌های اسلامی احیا شود، افزود: هر کسی مسئولیتی را در جمهوری اسلامی می‌گیرد، وظیفه خدمت به مردم را بر عهده دارد و باید برای امیدواری مردم تلاش کند.

عضو شورای قضایی استان لرستان افزود: نمی‌توان قبول کرد در نظامی اسلامی که ارزش‌های اسلامی بر آن حاکم است و برای نگهداری و حفاظت از آن روزانه شهید تقدیم انقلاب اسلامی می‌شود، به بیت‌المال دست درازی شود و در جامعه اختلاف طبقاتی وجود داشته باشد.

کشوری، عملکرد برخی از مدیران را باعث ناامیدی و نارضایتی بیان و اعتراض مردم به آنها را طبیعی و حق مسلم خواند و گفت: اعتراضات و شکایات نسبت به عملکردهاست نه اصل نظام اسلامی، همه مردم حامی جمهوری اسلامی و قانون هستند و خود به این نظام و قانون رای داده‌اند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران اولین حکومت در دنیاست که با رفراندوم و رای مستقیم مردم روی کار آمده، خاطرنشان کرد: قاطبه مردم با ۹۸ درصد آرا به جمهوری اسلامی آری گفته و رای داده‌اند، در حالی که خیلی از نظام‌های حاکمیتی دنیا با قدرت و کودتا و یا سلسله مراتب پادشاهی روی کار آمده‌اند.

این مقام مسئول اظهار کرد: عدالت‌محوری نظام اسلامی و اینکه هر جا بی‌عدالتی مشاهده شده است نظام جمهوری اسلامی با آن برخورد قاطع نموده است، در دستگاه قضایی تا به حال فراوان دیده‌ایم افرادی که صاحب منصب بودند و بواسطه همین قانون با آنها برخورد شد و از مقام خود خلع و دستگیر شدند که این قضیه سلامت دستگاه قضا و برخورد بدون اغماض با مفسدین را نشان می‌دهد.

کشوری بیان داشت: در دوره ریاست آیت‌الله رئیسی بر قوه‌قضاییه یک مهره فاسد و دانه درشت بنام طبری دستگیر شد و دستگاه قضا این فساد را کشف کرد و قوه قضاییه بر اساس قانون آنها را رصد، دستگیر و برخورد قضایی کرد.

وی، اجرای قانون و برخورد با فساد را ادامه‌دار دانست و افزود: در حال حاضر برخورد با فساد ادامه دارد و اتفاقات کنونی ربطی به ضعف قانونی نداشته، بلکه برخی از افراد به واسطه امتیازاتی که برای خود کسب نموده‌اند سوء استفاده کرده و متاسفانه به کشور ضربه می‌زنند که دستگاه قضایی قطعا با اینگونه افراد برخورد قاطع خواهد کرد.

مدیرکل زندان‌های استان لرستان یادآور شد: انتظار ما از همکاران این است که همسو با سیاست‌های نظام اسلامی قدم بردارند و هرکدام سفیری برای این نظام باشند.

عضو شورای قضایی لرستان گفت: دشمنان موضعشان مشخص است و در مقابل این نظام هستند، ولی اشخاصی که از سفره جمهوری اسلامی ارتزاق و از بیت‌المال حقوق دریافت می‌کنند و بر علیه جمهوری اسلامی هستند، دقیقا مصداق بارز منافقین هستند و عنوان خیانت و خیانتکار به خود خواهند گرفت، همین افرادند که باعث بدبینی در میان جامعه شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول