اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تشییع جنازه حسین زرین‌جویی هنرمند لرستانی در اداره ارشاد

مراسم تشییع جنازه هنرمند و طنزپرداز لرستانی حسین زرین‌جویی امروز با حضور جمعی از مردم و هنرمندان در محوطه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار و سپس جهت خاکسپاری به قبرستان سراب‌یاس برده شد.

تشییع جنازه  حسین زرین‌جویی هنرمند لرستانی در اداره ارشاد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مراسم تشییع جنازه هنرمند و طنزپرداز لرستانی حسین زرین‌جویی امروز عصر با حضور جمعی از مردم و هنرمندان لرستان در محوطه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار و سپس جهت خاکسپاری به قبرستان سراب‌یاس برده شد.

 

منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم ضمن تسلیت درگذشت این هنرمند جوان به جامعه هنری استان و خانواده وی، اظهار داشت: حسین زرین‌جویی هنرمندی از جنس مردم بود و با هنر خود در دل جامعه جا باز کرده بود.

وی افزود: این هنرمند فقید با اجراهای زیبای خود شور و نشاط را در جامعه ایجاد می‌کرد و همواره مردم را در کارهایش نظر داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: زنده یاد زرین‌جویی در مباحث اجتماعی همواره شرکت و حضور فعال داشت و در سیل ٩٨ و ایام کرونایی تلاش‌های زیادی برای کمک به نیازمندان انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: این هنرمند فقید در سالیان اخیر تولیدات خوبی داشت و اخیرا در چند فیلم هم در حال ایفای نقش بود و یقینا یاد او همواره در دل مردم و اهالی هنر لرستان زنده خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول