اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مشاور فرمانده کل سپاه: روایت کامل موثرترین راه پاسداری از انقلاب است

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با بیان اینکه پژوهش در حوزه دفاع مقدس اولویت زیادی دارد، گفت: روایت کامل موثرترین راه پاسداری از انقلاب اسلامی است.

مشاور فرمانده کل سپاه: روایت کامل موثرترین راه پاسداری از انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سردار علی‌محمد نایینی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از نویسندگان بسیجی استان که به مناسبت هفته بسیج انجام شده است، اظهار کرد: بسیج مهمترین ابتکار حضرت امام خمینی(ره) بود و نام این نهاد بزرگ مردمی یادآور عزیزترین افراد تاریخ است.

وی افزود: بسیج زمانی به فرمان امام خمینی(ره) ایجاد شد که حتی تصور ایجاد جنگ هشت ساله هم نبود و امروز هم الگوی معنوی بسیج یک الگوی الهام بخش و فرامرزی است.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس جبهه مقاومت را محصول تفکر بسیجی دانست و گفت: بسیج مردمی در دفاع مقدس یک قله و جبهه مقاومت یک دامنه است.

سردار نایینی فرهنگ و تفکر بسیج را کلید واژه توسعه همه جانبه و پایدار کشور عنوان و تصریح کرد: امروز هم هر جایی در پیشرفت و کار نظام و مردم مشکلی به وجود می‌آید، به دلیل فقدان وجود مکتب و فرهنگ بسیجی در آن عرصه است و هرجایی که این نگاه بسیجی وجود داشته، گره گشا بوده است.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با تاکید بر ضرورت توجه به پژوهش در ارتباط با عرصه‌های مختلف تاثیرگذار تاریخ انقلاب گفت: دفاع مقدس مهمترین این عرصه‌ها است و باید نسبت به پژوهش در این عرصه همچنان با جدیت توجه ویژه و با اولویتی داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت دستاوردهای دفاع مقدس و ضرورت تببین آنها برای نسل جوان،‌ خاطرنشان کرد:‌ دفاع مقدس به خوبی به جهانیان نشان داد که امکان براندازی با جنگ سخت ممکن نیست و فتنه ۸۸ و ایستادگی مردم هم نشان داد که امکان فروپاشی نظام از درون هم وجود ندارد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: روایت درست و کامل از هشت سال دفاع مقدس تنها عاملی است که می تواند هشت سال دفاع مقدس را از خطر تحریف نجات دهد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول