اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

۴۰ واحد مسکن مددجویی در آمل ساخته می‌شود/ تحویل ۱۴ واحد مسکن محروم در هفته بسیج

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به ساخت و تحویل ۴۰ واحد پروژه مسکن مددجویی و مسکن محروم در آمل، گفت: تعداد ۱۴ واحد مسکن محروم در هفته بسیج بهره‌برداری می‌شود.

۴۰ واحد مسکن مددجویی در آمل ساخته می‌شود/ تحویل ۱۴ واحد مسکن محروم در هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیاوش مسلمی عصر امروز در آئین افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال هفته بسیج این شهرستان در شهرستان ممرزکتی بخش دابودشت، اظهار کرد: بسیج از مهمترین یادگار امام امت بوده که امروزه نه تنها در عرصه نظامی و دفاعی بلکه نقش‌آفرینی بسیج در تمام عرصه‌های سازندگی، عمرانی، کمک به نیازمندان، ساخت خانه محروم، عرصه‌های مختلف علمی، کمک‎های مؤمنانه و ایجاد آرامش و امنیت جامعه بسیار اثرگذار و کلیدی است.

وی با اشاره به نقش مهم بسیج در کنترل اغتشاشات اخیر و حفظ امنیت جامعه که جان برکف گرفتند تا آرامش مردم برهم‌نخورد، افزود: بسیج واژه بزرگی در هم‌افزایی، تعامل و در کنار هم بودن است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به ساخت و تحویل ۴۰ واحد پروژه مسکن مددجویی و مسکن محروم شهرستان آمل طی سال جاری با همکاری نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره)، تصریح کرد: تعداد ۱۴ واحد مسکن محروم در هفته بسیج بهره‌برداری می‌شود.

وی با اعلام انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ساخت سایت گلزار شهدا، بیان کرد: دو گلزار پاسدار شهید عباد زارعی و سرباز شهید سید روح‌الله آقاپور در روستای ممرزکتی بخش دابودشت در هفته بسیج بهره‌برداری شد همچنین تعداد پنج سایت گلزار شهدا در شهرستان آمل برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و معرفی الگوهای انقلاب اسلامی در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

مسلمی با اشاره به افتتاح ۱۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی در حوزه امیدآفرینی و اشتغال در آمل، اظهار کرد: امروزه دشمنان استکباری تمام تکنیک‌ها و توان خود را برای ناامیدی مردم ایران به کار گرفتند و یکی از مسیرهای ایجاد ناامیدی در بین مردم موضوع بیکاری است، با ایجاد کار و اشتغال در جامعه می‌توان بر برنامه‌‎های شوم دشمنان غلبه کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد کمک مؤمنانه و یاری رساندن به محرومان جامعه، یادآور شد: توزیع بسته معیشتی بعد از همه‎گیری کرونا ویروس رنگ و بوی ویژه به خود گرفته است همچنین در شهرستان آمل تاکنون 6 هزار بسته کمک مؤمنانه، دستگیری از نیازمندان و مواسات هزار بسته در آمل بین نیازمندان جامعه هدف با حفظ آبرو و کرامت انسانی تویع شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه باید خدمت صادقانه به مردم در اولویت کارها باشد، گفت: امید داریم بتوانیم در مسیر خدمت به مردم سرباز خوبی برای انقلاب و اسلام باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول