اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

وقتی پهپاد انصارالله، مانع از سرقت نفت توسط نفتکش خارجی می‌شود+ فیلم

پایگاه خبری «روسیا الیوم» فیلمی از عملیات پهپادی انصارالله یمن برای ممانعت از سرقت نفت این کشور توسط یک نفتکش خارجی را منتشر کرد.

وقتی پهپاد انصارالله، مانع از سرقت نفت توسط نفتکش خارجی می‌شود+ فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که عملیاتی پهپادی در بندر نفتی الظبه واقع در استان حضرموت را اجرا کرده‌اند که منجر به فرار نفتکش خارجی شده است.

طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم»، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، در این باره تاکید کرده بود: نیروهای آن‌ها موفق شده‌اند کشتی نفتی را که قصد داشت به بندر الظبه نزدیک شود، متوقف کنند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ضمن اشاره به اینکه «حمله پهپادی به بندر الظبه فقط یک هشدار ساده بوده است»، خاطرنشان کرد: این نفتکش، مأموریت غارت مقادیر زیادی نفت را انجام می‌داد، که بعد از عملیات پهپادی ما مجبور به ترک آن منطقه شد.

 

 

«عزیز راشد» از مسئولان وزارت دفاع دولت صنعاء در گفت‌وگو با خبرنگار روسیا الیوم تاکید می کند که این حملات پهپادی و عملیات‌ها با قدرت ادامه خواهند یافت.

مقامات دولت صنعاء و رهبران جنبش انصارالله یمن تصمیم گرفته‌اند تا از مرحله هشدارهای غیرمستقیم و کلامی به نیروهای آمریکایی و ائتلاف سعودی متجاوز در یمن عبور کرده و کار را به مواجهه مستقیم برسانند.

پیش‌تر مقامات انصارالله و دولت نجات ملی یمن تاکید کرده بودند که در مقابل سرقت ثروت‌های ملی یمن خواهند ایستاد؛ چرا که مبالغ حاصل از فروش این منابع نفتی به پرداخت حقوق کارکنان دولت و خدمات رسانی به مردم یمن کمک خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول