اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان: فروشگاه زنجیره‌ای برای حمایت از زندانیان راه اندازی می‌شود

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: فروشگاهی زنجیره‌ای با همکاری بخش خصوصی راه اندازی شده است؛ بخشی از درآمد آن برای مددجویان زندانی و خانواده‌های آنان، هزینه می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان: فروشگاه زنجیره‌ای برای حمایت از زندانیان راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان گفت: فروشگاهی زنجیره‌ای با همکاری بخش خصوصی راه اندازی شده است و بخشی از درآمد آن برای مددجویان زندانی و خانواده های آنان، هزینه می شود.

وی افزود: ۱۵ نفر از مددجویان زندان گرگان هم در این فروشگاه مشغول به کار شدند و امیدواریم مردم و دستگاه های اجرایی با خرید از این فروشگاه در بهبود معیشت خانواده های زندانیان، مشارکت کنند.

آسیابی از تلاش دادگستری استان برای اشتغالزایی زندان گفت: اکنون حدود هزار و ۱۰۰ نفر از مددجویان زندان های استان مشمول طرح اشتغال زندانیان هستند و از همین راه به معیشت خانواده های خود کمک می کنند.

وی افزود: نزدیک به ۲۷ درصد از مجموع زندانیان گلستان تحت پوشش اشتغال بنیاد تعاون زندان قرار دارند که هر چند رقم خوبیست اما تلاش می کنیم با کمک سرمایه گذاران بخش خصوصی و خیران، امکان اشتغال ، برای زندانیان و خانواده های آنان را فراهم کنیم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: به علت محدودیت فضای زندان های استان ، فرصت اشتغالزایی کافی برای زندانیانی که امکان رای باز را ندارند، فراهم نیست که برای بهبود معیشت خانواده های این دسته از مددجویان هم، طرح های مشاغل خانگی را با کمک بنیاد تعاون زندانیان و دستگاه های حمایتی در استان، دنبال می کنیم. فروشگاه زنجیره ای حامی، در گرگان، میدان شهدا، ابتدای خیابان راه آهن قرار دارد.

پایان پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول