اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مجلس آماده همکاری لازم با دولت جهت حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی است

عضوکمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: ما ناگزیر به انتقال کسب‌وکارهای اینترنتی‌مان از پیام‌رسان‌های خارجی به پیام‌رسان‌های داخلی هستیم و مجلس آمادگی دارد همکاری لازم را با دولت برای قانون‌گذاری در این زمینه داشته باشد.

مجلس آماده همکاری لازم با دولت جهت حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی است

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به برنامه‌های حمایتی دولت از کسب و کارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی گفت: ما ناگزیر به انتقال کسب و کارهای اینترنتی به پیام‌رسان‌های داخلی هستیم و در مجلس آمادگی داریم در صورت نیاز به قانون‌گذاری برای حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی، همکاری لازم را با دولت داشته باشیم.

قادری ادامه داد: ما هم باید حمایت‌های مالی را از طریق تسهیلات و... از کسب‌وکارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی به عمل آوریم و هم زیرساخت‌ها برای حضور کسب و کارهای اینترنتی در این فضا به خوبی فراهم شود. فضای پیام‌رسان‌های خارجی برای کسب‌وکارهای اینترنتی ما امن نیست و نمی‌توانیم این فضا را برای کسب‌وکارهای اینترنتی خود فضای مناسبی بدانیم.

 عضو کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: ما می‌توانیم با فراهم آوردن زیرساخت‌های مناسب برای کسب‌وکارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی فضای امنی را برای فعالیت‌ها در این حوزه فراهم آوریم.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول