اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

اشتغال بیش از ۸ هزار نفر در صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی سیستان وبلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: با هدف ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی برای بهره برداران، یک برنامه ۵ ساله، ۴۶۳ هزار و ۴۰۰ تن ظرفیت صنایع تبدیلی و تکمیلی سیستان وبلوچستان افزایش خواهد یافت.

اشتغال بیش از ۸ هزار نفر در صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتیاری، سید محمدرضا سید حسینی امروز در جریان بازدید از صنایع تبدیلی و غذایی شیلاتی شهرستان دشتیاری گفت: در راستای ارتقای زنجیره ارزش تولید  و صادرات محصولات کشاورزی فرآوری شده با هدف ایجاد اشتغال پایدار ودرامدزایی برای بهره برداران، یک برنامه ۵ ساله برای ارتقا و توسعه واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی استان در زیر بخش‌های کشاورزی تدوین و براساس این برنامه در پایان سال ۱۴۰۵، ۴۶۳ هزار و ۴۰۰ تن ظرفیت  صنایع تبدیلی و تکمیلی سیستان وبلوچستان افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان افزود: هم اکنون استان دارای۲۶۷ واحد صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت ۱ میلیون ۳۹۰ هزار تن می باشد که ظرفیت اشتغال حدود۸ هزار نفر را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: در این برنامه برای سال ۱۴۰۱،راه اندازی ۲۹ واحد صنایع تبدیلی و غذایی جدید با ظرفیت ۷۹ هزار تن و ایجاد زمینه شغلی برای ۳۲۵ نفر هدفگذاری شده است.

این مسؤول ادامه داد: گفتنی‌است سالیانه ۴ میلیون تن انواع محصولات زراعی، باغی، دامی و شیلاتی در سیستان‌وبلوچستان تولید می‌شود.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول