اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آمریکایی که قبل از انقلاب برای ملت ایران حق حیات قائل نبود، امروز مدعی حمایت از کشور ماست

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: آمریکایی ها که پیش از انقلاب برای ملت ایران حق حیات و زندگی قائل نبودند و تصویب کاپیتولاسیون و پرداخت حق توحش به آمریکایی ها سبب شد امام راحل قیام کند امروز همان آمریکایی ها خود را حامی مردم کشور ما معرفی می کنند.

آمریکایی که قبل از انقلاب برای ملت ایران حق حیات قائل نبود، امروز مدعی حمایت از کشور ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سردار رستمعلی آتانی رفیعی در جلسه شورای اداری و مجمع بسیج شهرستان آبیک که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات یاسین شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد، با اشاره به گذشت بیش از ۶۰ روز از حوادث کشور و برخورد مهارگونه، باکرامت و بااخلاق نیروهای فراجا و بسیجی با اغتشاشگران اظهار کرد: به همت و دستان قدرتمند دستگاه قضایی استان قزوین به پرونده آشوبگران با توجه به اسناد محکم و موجود، رسیدگی می شود و مماشات نخواهد شد.

وی افزود: تمام توان دشمن با عربده کشی هایش به آتش زدن سطل های زباله خلاصه شد، ما باور داریم همچون گذشته بدخواهان ایران اسلامی به به زباله دان تاریخ می روند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: نباید اجازه دهیم که خانه انقلاب و کشور به دست بدخواهان بیفتد و ملت این اجازه را نخواهد داد و سپاه هم برای تحقق آرزوها و آرمان های ملت کف میدان ایستاده و حیات، آبرو و جانش را با افتخار برای نظام و کشور گذاشته است.

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در برابر دشمنان کوتاه نمی آید، کم نمی آورد، نمی ترسد و به قلب و نقطه قوت دشمنانش خواهد زد و محال است حریم حرم جمهوری اسلامی را به آنان بسپاریم.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: آمریکا در نقشه قدرت نیست و رو به زوال است و قدرت از غرب خانه تکانی خواهد کرد، ایران روز به روز جوانتر شده و در عرصه های تاثیرگذار دنیا موثر است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین نگاه به بسیج صرفا در قالب گردانهای رزمی، رزمنده و غیره را جفا دانست و افزود: بسیج در پیچیده ترین عملیاتهای دوران دفاع مقدس طرح ریزی، شناسایی، هدایت و فرماندهی کرده و هر جا نظام کم آورده بسیج در میدان بوده و در تمام حوادث و بلایای طبیعی بسیج حضور داشته و در ایام کرونا خدمات ارزنده ای به مردم ارائه داده است.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: آمریکایی ها که پیش از انقلاب برای ملت ایران حق حیات و زندگی قائل نبودند و تصویب کاپیتولاسیون و پرداخت حق توحش به آمریکایی ها سبب شد امام راحل قیام کند امروز همان آمریکایی ها خود را خونخواه مردم کشور ما معرفی می کنند. نباید اجازه دهیم افراد دیگر برای ما بدل بازی کنند. ما خودمان هستیم و با اقتدار از همه دروازه هایی که دشمنان گشوده بودند، حفاظت و صیانت کردیم.

وی اضافه کرد: محمدرضا شاه پهلوی نتوانست از کشور حراست کند و با وجود تا بن دندان مسلح بودن، هیرمند، آرارات، بحرین و... را به دشمن داد، همانطور که حضور متفقین در همین میرپنجی ناصرآباد آبیک مایه خفت بود.

این مقام نظامی اذعان کرد: ۴۳ سال است که دشمنان می خواهند ملت ایران روز دومش را نبیند و نمی خواستند روی پای خودمان بایستیم اما ایستادیم و در عرصه های مختلف همچون دانش هسته ای، پزشکی، موشکی و... خوش درخشیدیم گرچه با مشکلاتی مواجه هستیم اما باید خودمان حل کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: برای صیانت از کردستان و پاوه و بانه گروه های مختلف از قزوین، آبیک، مشهد مقدس، قم مقدس و شیراز راهی این شهرها شدند و دفاع کردند و آرامش و کردستان را به مردم شریف کرد برگرداندند، با این اعتقاد شهید چمران به عنوان نماینده ویژه امام راحل برای حسن نیت به پاوه رفت و به کمک مردم این شهر شتافت.

سردار رفیعی آتانی بیان کرد: بسیج همیشه پای کار و در میدان است و قبل از آغاز جنگ تحمیلی، در دوران جنگ و در حال حاضر هم در عرصه های مختلف نقش آفرینی و موفق عمل کرده است.

در پایان این جلسه، علی علیجانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک به پیشنهاد سرهنگ مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک و صدور حکمی از سوی سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به عنوان مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان آبیک منصوب شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول