اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

پلیس ۲ کامیون حامل قاچاق را در محور کنگان- عسلویه توقیف کرد

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف دو دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق به ارزش یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در عملیات مشترک پلیس عسلویه و کنگان خبر داد.

پلیس ۲ کامیون حامل قاچاق را در محور کنگان- عسلویه توقیف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر، ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان کنگان در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و براساس اطلاعات واصله از جابجایی یک محموله قاچاق به صورت کلان با خبر شد که سپس موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با رصد و کنترل محور مواصلاتی به سمت استان‌های همجوار با همکاری ماموران پلیس شهرستان عسلویه تعداد دو دستگاه کامیون مورد نظر شناسایی و در یک عملیات منسجم هر دو خودرو توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شد. 

سردار سوسنی عنوان داشت: ماموران در بازرسی از وسایط نقلیه توقیفی یک دستگاه بابکت ،21 هزار لوازم جانبی موبایل، پنج دستگاه پیانو، پنج دستگاه قهوه ساز و پنج دستگاه باند خانگی کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شده است تصریح کرد: در این راستا دو نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول