اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پایان سال آینده زمان اتمام طرح رفع تداخلات در کردستان اعلام شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: تا پایان سال 1402 پرونده رفع تداخلات اراضی در کردستان بسته خواهد شد.

پایان سال آینده زمان اتمام طرح رفع تداخلات در کردستان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پیمان اسکندری در سومین جلسه الگوی کشت محصولات کشاورزی استان اظهار کرد: رفع تداخل، کاداستر و صدور اسناد مالکیت کشاورزی سه اولویت مهم جهاد کشاورزی استان کردستان است که با جدیت پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: رفع تداخل و صدور اسناد مالکیت به جهت منافع و مزایای که برای کشاورزان و بخش کشاورزی دارد یک انقلاب در حوزه زمین به حساب می آید.

وی افزود: روند اجرای طرح رفع تداخلات اراضی استان از ابتدای تیر ماه بسیار مناسب بوده و امیدواریم تا پایان سال جاری 50 درصد اراضی استان رفع تداخل شود.

 رفع تداخل 363پلاک از اراضی کردستان 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان یادآور شد: در سال جاری 100 پلاک و در مجموع تاکنون 363 پلاک از اراضی استان کردستان رفع تداخل شده است.

وی خاطر نشان کرد: در قالب این 363 پلاک 512 هزار هکتار از اراض استان تعیین تکلیف شده که 260 هزار هکتار آن غیر ملی و مابقی اراضی ملی بوده است.

اسکندری اذعان کرد: در این فرایند 104 هزار هکتار از اراضی ملی به غیر ملی تبدیل شده و برای کشاورزان احقاق حق شده و از سوی دیگر هم 4 هزار هکتار از اراضی غیر ملی به ملی تغییر نوعیت داده شده است.

وی تصریح کرد: تا پایان سال 1402 پرونده رفع تداخلات استان بسته خواهد شد و تا پایان دولت سیزدهم تمام اسناد کشاورزی صادر خواهد شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول